Skip to main content
Beantwoord

programmering comedy central


Hallo,

Ik heb een vraag. Sinds enkele dagen klopt er niks meer van de programmering van de zender comedy central. Volgens de tv gids is het ene bezig maar in werkelijkheid is er iets anders bezig. Ik neem bijvoorbeeld friends en modern family op maar iedere keer staat er maar een klein stukje op omdat er totaal wat anders bezig is. Hoe zit dit eigenlijk?

Alvast bedankt.

Beste antwoord door Hans-Juriën

@deesvlees de programmering lijkt nu weer goed te gaan. Mocht je toch weer zien dat het niet goed gaat, graag even concrete voorbeelden sturen. Dan checken we dit weer.

Bekijk origineel

39 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Odido
  • 522 reacties
  • 1 september 2021

@deesvlees dank voor je melding. We zoeken uit of er inderdaad iets misgaat met de gegevens in de TV-gids t.o.v. de werkelijke uitzending.


Forum|alt.badge.img
  • Odido
  • 522 reacties
  • Antwoord
  • 1 september 2021

@deesvlees de programmering lijkt nu weer goed te gaan. Mocht je toch weer zien dat het niet goed gaat, graag even concrete voorbeelden sturen. Dan checken we dit weer.


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 58 reacties
  • 6 september 2021

Helaas is vandaag de programmering van comedy central weer niet kloppend. Dit keer zal ik voorbeeld geven. Vandaag om 15:50 zou modern family bezig zijn maar The goldbergs is nog bezig die van 15:25 uur tot 15:50. Dit gebeurd erg vaak op deze zender. Weinig geplande opnames van die zender zijn volledig bij ons.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 7 september 2021

Hoi @deesvlees, bedankt voor je melding met voorbeeld: we pakken het weer op. Zodra er een update is, laten we het in dit topic weten. Thanks voor je geduld en sorry dat het wederom opspeelt!


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 58 reacties
  • 21 september 2021

@Jason vandaag alweer problemen met de programmering van deze zender. The goldbergs hoort nu bezig te zijn maar Friends is bezig. Om 15:25 moet modern family beginnen, maar er begint nu een nieuwe aflevering van Friends. Hoe zit het hier nu mee? Ik hoor er niks meer over namelijk.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 21 september 2021

Hoi @deesvlees, Comedy Central heeft inderdaad weer een incorrecte TV gids, sorry voor het ongemak en tegelijkertijd bedankt voor jouw melding! Ik pak dit op en zet het linea recta door naar de specialistenafdeling.

 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 21 september 2021

UPDATE @deesvlees: wanneer je het modem én de TV Box herstart zonder internetkabel, krijg je dan een andere TV gids te zien? Ik heb momenteel het volgende in mijn scherm staan:

In dit geval klopt de programmering nog steeds niet namelijk, het lijkt erop dat deze precies één programma achterloopt op de daadwerkelijke uitzending. Zo begint zojuist de tweede aflevering van South Park omstreeks 17:07, terwijl Family Guy had moeten starten, volgens de gids. Dit was 's middags eerder ook het geval inderdaad.


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 58 reacties
  • 21 september 2021

@jason gedaan wat je zei en ik zie dit terwijl southpark bezig is

 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 22 september 2021

@deesvlees Bedankt voor de foto en je update, ik heb het doorgezet en we hebben het probleem aangemeld. Mocht ik meer weten, dan hoor je het direct. 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 24 september 2021

Goedemorgen, we hebben contact gezocht met de contentleverancier. Het lijkt namelijk te spelen bij meerdere providers en zal daarom vanuit hen moeten worden hersteld. Ik houd jullie op de hoogte!


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 24 september 2021

@deesvlees Kun jij bevestigen dat de gids ook aan jouw kant weer lijkt te kloppen? We zijn namelijk voorbeelden aan het verzamelen, maar op dit moment speelt de zender af wat er in de gids staat.


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 58 reacties
  • 24 september 2021

@Jason de gids lijkt inderdaad weer te kloppen.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 24 september 2021

Top dankjewel voor je update! We houden het hier scherp in de gaten, mocht het weer afwijken van de daadwerkelijke uitzending, dan nemen we meteen weer contact op met de contentleverancier.


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 58 reacties
  • 12 oktober 2021

@Jason het is weer zover helaas. De programmering klopt weer niet. Friends zou bezig moeten zijn (14:55) maar Anger management is bezig. Het probleem lijkt zich continu te herhalen dan gaat het een weekje goed en dan is het weer mis.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 13 oktober 2021

@deesvlees Thanks voor je melding, ik vraag meteen aan anderen of dit ook bij andere providers speelt → hier kom ik snel op terug. Dit lijkt een structureel probleem te zijn aan content leverancier zijde. We gaan het weer uitzoeken, to be continued!


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 58 reacties
  • 13 oktober 2021

@Jason nu lijkt het overigens weer te kloppen maar ik heb weer opnames van gister die niet goed zijn.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 13 oktober 2021

@deesvlees We spraken net met de content leverancier en daar werd aangegeven dat het nu inderdaad klopt. Zowel bij T-Mobile als bij andere providers. Het lijkt van dag tot dag te fluctueren. 

Kun jij voorbeelden in dit topic aanleveren? Dan stuur ik ze meteen door zodat bij hen inzichtelijk is wanneer het wel/niet klopt, superbedankt alvast! 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 58 reacties
  • 14 juli 2022

De programmering van comedy central is de laatste dagen weer eens niet kloppend. Zoals nu moet modern family bezig zijn en is iets anders bezig. Dit is nu alweer een paar dagen het geval. Wanneer komt dit eindelijk eens een keer goed? Mijn opnames kloppen nu ook weer niet.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @deesvlees, bedankt voor dit signaal! Ik geef het meteen door aan onze collega’s en zal je op de hoogte houden van de ontwikkelingen - indien er updates zijn. 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemiddag @deesvlees, ik heb een antwoord van onze contentspecialisten: de programmering bij Comedy Central van donderdag 14 juli is op de 13de nog door Viacom gewijzigd. Deze wijziging is echter niet goed door onze systemen verwerkt. We zijn op zoek naar een oplossing. Later meer!


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 15 augustus 2022

Goedemiddag @deesvlees, als het goed is, is dit al enige tijd geleden hersteld - ervaar jij dit ook zo? 


  • 67 reacties
  • 15 augustus 2022
Jason schreef:

Goedemiddag @deesvlees, als het goed is, is dit al enige tijd geleden hersteld - ervaar jij dit ook zo? 

Dit issue van andere gids ten opzichte van daadwerkelijk programma is bij meer stations. Ook History, Discovery. 


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 15 augustus 2022

Hi @the_menace, heel goed dat je dit meldt! Zou je hier ook concrete voorbeelden van kunnen doorgeven of ervaar je dit te allen tijde bij deze zenders? Ik hoor het graag, zodat ik hier achteraan kan gaan. 


  • 67 reacties
  • 15 augustus 2022
Lisa schreef:

Hi @the_menace, heel goed dat je dit meldt! Zou je hier ook concrete voorbeelden van kunnen doorgeven of ervaar je dit te allen tijde bij deze zenders? Ik hoor het graag, zodat ik hier achteraan kan gaan. 

@Lisa Dit is bijna bij alle commerciële zenders wel het geval. De foutieve timing. Bij de aangegeven zenders kloppen ook de programma’s niet waardoor je onzin zit op te nemen, te kort of te lang ( ondanks de ingestelde ruimere tijden).


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 16 augustus 2022

Hi @the_menace, merci voor deze aanvulling! Ik heb dit meteen doorgegeven bij onze technische dienst. Zodra het onderzoek is afgerond en ik een terugkoppeling hiervan binnenkrijg, dan laat ik je dat weten. Hopelijk kan ik snel melden dat dit voor eens en altijd is opgelost.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen