Skip to main content
Beantwoord

Oude tv box (Vodafone Entone Kamai 510)

  • 14 december 2021
  • 8 reacties
  • 332 Bekeken

  • Doet lekker mee
  • 13 reacties

Beste,

Al sinds 2015 tevreden klant van T mobile thuis. Inmiddels is echter de tv box behoorlijk verouderd. Programma's terugkijken stopt soms ineens. Helaas kan je dan niet opnieuw opstarten vanaf dat moment. Soms zijn programma's niet terug te kijken om onduidelijke redenen. 

TV gids heeft geen handige functie tot het terugkijken van programma's. Box is tevens erg traag. 

Reset en opnieuw aansluiten heeft allen geen effect. Zeer waarschijnlijk als gevolg van de verouderde tv box.

Graag zou ik een nieuwer model tv box ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Stefan

Beste antwoord door Boris

Hi @SvE ,

Dank je wel voor je bericht en welkom! Ik denk graag met je mee. Ik heb daarom direct de verbinding erbij gepakt aan de achterkant en zie dat de TV Box inmiddels een uptime heeft van 80 dagen. Ik wil je daarom vragen om alsnog een reset uit te voeren, volgens de stappen in dit topic: 

Mochten deze nog geen goud waard zijn, niet getreurd. Dan wil ik kijken of een ruil inderdaad het probleem doet verhelpen. Ik hoor graag van je! 

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

8 reacties

Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • Antwoord
  • 15 december 2021

Hi @SvE ,

Dank je wel voor je bericht en welkom! Ik denk graag met je mee. Ik heb daarom direct de verbinding erbij gepakt aan de achterkant en zie dat de TV Box inmiddels een uptime heeft van 80 dagen. Ik wil je daarom vragen om alsnog een reset uit te voeren, volgens de stappen in dit topic: 

Mochten deze nog geen goud waard zijn, niet getreurd. Dan wil ik kijken of een ruil inderdaad het probleem doet verhelpen. Ik hoor graag van je! 


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 13 reacties
  • 26 december 2021

Reset gedaan, zo'n 10 dagen geleden. Even leek het beter. Er blijven echter storingen optreden bij het terugkijken van programma's. Zowel bij begin gemist als bij uitzending gemist. 


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 27 december 2021

Hi @SvE ,

Thanks voor je terugkoppeling! Ik zie dat er nog gebruikt wordt gemaakt van de Kamai TV Box. Mij lijkt het verstandig om deze om te ruilen voor een nieuwer exemplaar, waarbij ik vermoed dat we de problemen direct kunnen oplossen. Je zal daarbij een Aria TV Box ontvangen. Omdat het een ruil is voor een andere type TV Box, wil ik graag aan je vragen of ik dit voor je in orde kan maken. Ik hoor het graag van je! 


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 13 reacties
  • 27 december 2021

Dat is prima. 


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 27 december 2021

Dan heb ik dit direct voor je in orde gemaakt @SvE ! Wil je ons laten weten wanneer de nieuwe TV Box binnen is en aangesloten en of dit voor jou een verschil geeft. We horen het graag! De TV Box die je niet meer nodig hebt kun je inleveren bij de milieustraat of E-waste inleverpunt. Je zal zo snel mogelijk een track en trace ontvangen om het pakketje in de gaten te houden. 


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 13 reacties
  • 27 december 2021

Super, dankjewel voor de snelle afhandeling!


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 27 december 2021

Names @Boris: heel graag gedaan! Geef ons een seintje zodra de nieuwe box aangesloten is, dan checken we meteen of dit effect gehad heeft. Thanks en indien we elkaar voor de jaarwisseling niet meer spreken: een gezonde, gelukkig en geweldige Oud & Nieuw toegewenst! 🎉😊


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 13 reacties
  • 28 december 2021

@Boris @Jason Nieuwe tv box geïnstalleerd. Vooralsnog werkt alles super! Nu de komende dagen afwachten of de storingen bij terugkijken wegblijven.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen