Beantwoord
Opnemen niet meer mogelijk na overstap Vodafone Thuis naar T-Mobile Thuis
Hallo,
Sinds dat het kastje is veranderd van vodafone naar t mobile , kan ik niks meer opnemen hij zegt dan dat ik niet kan opnemen. Ook zijn alle opnames die ik in de tijd van vodafone had opgenomen, zijn allemaal weg.
Sinds dat het kastje is veranderd van vodafone naar t mobile , kan ik niks meer opnemen hij zegt dan dat ik niet kan opnemen. Ook zijn alle opnames die ik in de tijd van vodafone had opgenomen, zijn allemaal weg.
Beste antwoord door Sander
@RobCoenen, bedankt voor de tip! Dit zou inderdaad moeten werken.
@Lukew1995, als de opnamefunctie in het menu niet meer terug te vinden is, dan helpt de tip van Rob hierboven. Zie je het wel terug in je menu, maar kun je niet opnemen? Dan is de schijfruimte misschien vol. Dit kun je in het menu terugvinden bij Menu / On demand / Opnames / Opnames. Is het balkje helemaal roze, dan mag je eerst wat opnames wissen!
Succes!
Bekijk origineel@Lukew1995, als de opnamefunctie in het menu niet meer terug te vinden is, dan helpt de tip van Rob hierboven. Zie je het wel terug in je menu, maar kun je niet opnemen? Dan is de schijfruimte misschien vol. Dit kun je in het menu terugvinden bij Menu / On demand / Opnames / Opnames. Is het balkje helemaal roze, dan mag je eerst wat opnames wissen!
Succes!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.