Skip to main content
Beantwoord

opnemen en terugkijken Duitse zenders

Ik ben overgestapt van Ziggo naar Odido. Nu kom ik er.achter dat ik de Duitse zenders niet kan opnemen en terugkijken.  Dit ging bij Ziggo wel. Hoe zit dit precies? Beetje jammer dit.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey @peterverstegen, welkom bij Odido en op onze Community!

Het klopt dat dit niet mogelijk is, dit heeft te maken met de rechten van de zender. In ons Zenderoverzicht kun je precies zien op welke zender Cloud Opnemen of Terugkijken mogelijk is. Je kunt dit als Wens opgeven in onze Wensen & Suggesties. Daar houden we je dan op de hoogte van de mogelijkheden.

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14078 reacties
  • Antwoord
  • 12 maart 2024

Hey @peterverstegen, welkom bij Odido en op onze Community!

Het klopt dat dit niet mogelijk is, dit heeft te maken met de rechten van de zender. In ons Zenderoverzicht kun je precies zien op welke zender Cloud Opnemen of Terugkijken mogelijk is. Je kunt dit als Wens opgeven in onze Wensen & Suggesties. Daar houden we je dan op de hoogte van de mogelijkheden.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 12 maart 2024

Wel jammer. Dan ga ik weer terug naar Ziggo. Die hebben die rechten blijkbaar wel

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen