Skip to main content

Hallo,

Sinds een maand of 2 hebben we nu Odido en proberen we TV te kijken via Odido. De interface is echter niet wat we gewend zijn van Ziggo op de Mediabox die we gekregen hebben en de kwaliteit lijkt ook minder. Het grootste probleem is echter toch wel dat het kastje in ons dressoir staat en de afstandsbediening dan niet werkt.

Nu lees ik dat de nieuwe Mediabox voorzien is van betere software, 4K en een bluetooth afstandsbediening! Ik hoor graag of we hiervoor in aanmerking kunnen komen.

Allereerst welkom op onze Community @redfoxert😀 Super leuk om te lezen dat je interesse hebt in onze nieuwe Mediabox. Ik heb deze direct voor je besteld, deze komt dus snel jouw kant op! Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging met daar in de instructies om de oude TV Box terug te sturen.  


Inmiddels tot volle tevredenheid de nieuwe Mediabox in gebruik. Ik wilde deze week de oude terugsturen maar de DHL QR code wordt niet geaccepteerd door de pakketautomaat. DHL servicepunten zijn hier dicht buiten kantooruren dus ik kan het pakketje niet versturen. Kan ik een werkende DHL QR code krijgen? :)


@redfoxert Super om te lezen dat je aan het genieten bent van de Mediabox! 😀

De QR-code werkt alleen bij een DHL ServicePoint en niet bij een DHL ExpressPoint. In dit topic lees je hoe je het pakket kunt versturen zonder QR-code: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community. Echter ben ik bang dat dit niet veel verschil maakt, omdat je hiervoor ook naar een DHL ServicePoint moet. Heb je de mogelijkheid om in het weekend langs te gaan? 


@redfoxert Super om te lezen dat je aan het genieten bent van de Mediabox! 😀

De QR-code werkt alleen bij een DHL ServicePoint en niet bij een DHL ExpressPoint. In dit topic lees je hoe je het pakket kunt versturen zonder QR-code: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community. Echter ben ik bang dat dit niet veel verschil maakt, omdat je hiervoor ook naar een DHL ServicePoint moet. Heb je de mogelijkheid om in het weekend langs te gaan? 

 

Gaan we proberen! Dank voor de uitleg.


Reageer