Skip to main content

Sinds een paar dagen overgestapt naar Odido. Alles werkt prima maar ik kan niet Viaplay activeren. 
 

zodra ik naar

mijn Odido account gaat en kies internet en tv dan komt even de pagina in beeld met facturen en abonnement maar voor ik wat kan kiezen schiet hij al 3 dagen naar oeps hier ging iets mis de pagina bestaat niet of er zit een fout in de link. Best frustrerend en vanmiddag wil ik graag voetbal kijken. 

Inmiddels via via verschillende links is het wel gelukt Viaplay te activeren maar dat oeps er ging iets mis bestaat nog steeds ook als je switched van TV naar internet


Gebruik je de app om TV te kijken of de TV box of de 4K Mediabox (ingebouwde apps voor oa Viaplay.)?

Bedraad of via WiFi?

Misschien kan iemand je dan helpen.


Ik gebruik de app via bedraad met alle apps op de tv. 


Welke TV heb je?

Oke, ik gebruik de 4K mediabox om F1TV te streamen. Voor mij is dit een super oplossing, vooral omdat mijn LG TV geen app heeft om F1TV te streamen. Jarenlang heb ik me moeten behelpen met casten vanaf mijn handy of streamen op mijn laptop en dan verbinden met de TV .

De originele nog steeds T-Mobile bèta app valt erg tegen op mijn LG TV.


Alles werkt uitstekend hoor op me tv. Probleem is puur dat de pagina niet werkt als ik inlog op mijn Odido en dan naar de tv of internet ga om iets aan te passen dat ik die foutmelding krijg. 
 

mijn tv een Samsung ue55nu8000


Misschien kan een moderator (na het weekend) intern zien of er iets verkeerds is binnen de opgeslagen gegevens over jouw systeem.


Ja zou wel fijn zijn!


Dat gaat zeker lukken!

Verder nog prettig weekend!


Zeker! Jij ook!


Hier hetzelfde probleem

wil iets aanpassen in mijn abonnement tv en internet maar krijg telkens de oops er gaat iets mis


Hoe heb je dit gedaan via andere linkjes


Reageer