Skip to main content
Beantwoord

oeps er ging iets mis (Viaplay)


Sinds een paar dagen overgestapt naar Odido. Alles werkt prima maar ik kan niet Viaplay activeren. 
 

zodra ik naar

mijn Odido account gaat en kies internet en tv dan komt even de pagina in beeld met facturen en abonnement maar voor ik wat kan kiezen schiet hij al 3 dagen naar oeps hier ging iets mis de pagina bestaat niet of er zit een fout in de link. Best frustrerend en vanmiddag wil ik graag voetbal kijken. 

Beste antwoord door Thomas831

Inmiddels via via verschillende links is het wel gelukt Viaplay te activeren maar dat oeps er ging iets mis bestaat nog steeds ook als je switched van TV naar internet

Bekijk origineel

11 reacties

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • Antwoord
  • 20 januari 2024

Inmiddels via via verschillende links is het wel gelukt Viaplay te activeren maar dat oeps er ging iets mis bestaat nog steeds ook als je switched van TV naar internet


  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 180 reacties
  • 20 januari 2024

Gebruik je de app om TV te kijken of de TV box of de 4K Mediabox (ingebouwde apps voor oa Viaplay.)?

Bedraad of via WiFi?

Misschien kan iemand je dan helpen.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 20 januari 2024

Ik gebruik de app via bedraad met alle apps op de tv. 


  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 180 reacties
  • 20 januari 2024

Welke TV heb je?

Oke, ik gebruik de 4K mediabox om F1TV te streamen. Voor mij is dit een super oplossing, vooral omdat mijn LG TV geen app heeft om F1TV te streamen. Jarenlang heb ik me moeten behelpen met casten vanaf mijn handy of streamen op mijn laptop en dan verbinden met de TV .

De originele nog steeds T-Mobile bèta app valt erg tegen op mijn LG TV.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 20 januari 2024

Alles werkt uitstekend hoor op me tv. Probleem is puur dat de pagina niet werkt als ik inlog op mijn Odido en dan naar de tv of internet ga om iets aan te passen dat ik die foutmelding krijg. 
 

mijn tv een Samsung ue55nu8000


  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 180 reacties
  • 20 januari 2024

Misschien kan een moderator (na het weekend) intern zien of er iets verkeerds is binnen de opgeslagen gegevens over jouw systeem.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 20 januari 2024

Ja zou wel fijn zijn!


  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 180 reacties
  • 20 januari 2024

Dat gaat zeker lukken!

Verder nog prettig weekend!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 20 januari 2024

Zeker! Jij ook!


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 januari 2024

Hier hetzelfde probleem

wil iets aanpassen in mijn abonnement tv en internet maar krijg telkens de oops er gaat iets mis


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 januari 2024

Hoe heb je dit gedaan via andere linkjes


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen