Skip to main content

Ik kan de Odidi tv niet aan de praat krijgen op mijn Samsung fold 4 in Engeland. Niet direct en ook niet via mijn vpn service. Error is: je kunt deze content niet bekijken vanuit de huidige locatie. (432196). Ik dacht dat tv in het buitenland overal zou moeten werken? Gaarne support.

 

Edward

TV werkt in de EU en niet binnen Europa. Er schijnt iets te zijn met een land wat uit de EU is gestapt en daarmee niet meer onder die regels valt.

Welke vpn service gebruik je en waar leg je verbinding mee? Al kan ik me ook voorstellen dat de bekende vpn services ook geblokkeerd worden.


Dank ik had het nieuws van de afgelopen jaren gevolgd, vandaar de poging met mijn VPN met een Nederlandse server. Ik gebruik VPN Nederland.

Edward


Die bieden helaas geen proefabonnement aan anders had ik het even uitgeprobeerd maar gok erop dat die geblokkeerd worden. (dat doen veel providers).

Misschien dat een moderator daar meer info over heeft maar vrees dat je out of luck bent.


Hi @Edward van der Veen, goede vraag! Ik moet je inderdaad teleurstellen. Onze contentrechten gelden niet meer sinds het Verenigd Koninkrijk uit de EU is. Dit betekent dat je Odido online TV niet meer kan gebruiken in Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland. Dit geldt voor Odido online TV via je browser, telefoon, tablet en Chromecast. Via een VPN kijken garanderen wij niet, hier kan ik je dus niet mee helpen. Excuus!


Reageer