Skip to main content
Beantwoord

Odido tv kijken in Engeland4

Edward van der Veen

Ik kan de Odidi tv niet aan de praat krijgen op mijn Samsung fold 4 in Engeland. Niet direct en ook niet via mijn vpn service. Error is: je kunt deze content niet bekijken vanuit de huidige locatie. (432196). Ik dacht dat tv in het buitenland overal zou moeten werken? Gaarne support.

Edward

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi @Edward van der Veen, goede vraag! Ik moet je inderdaad teleurstellen. Onze contentrechten gelden niet meer sinds het Verenigd Koninkrijk uit de EU is. Dit betekent dat je Odido online TV niet meer kan gebruiken in Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland. Dit geldt voor Odido online TV via je browser, telefoon, tablet en Chromecast. Via een VPN kijken garanderen wij niet, hier kan ik je dus niet mee helpen. Excuus!

Bekijk origineel

4 reacties

• is een Top Poster
  • 191 reacties
  • 14 mei 2024

TV werkt in de EU en niet binnen Europa. Er schijnt iets te zijn met een land wat uit de EU is gestapt en daarmee niet meer onder die regels valt.

Welke vpn service gebruik je en waar leg je verbinding mee? Al kan ik me ook voorstellen dat de bekende vpn services ook geblokkeerd worden.

Edward van der Veen

Dank ik had het nieuws van de afgelopen jaren gevolgd, vandaar de poging met mijn VPN met een Nederlandse server. Ik gebruik VPN Nederland.

Edward

• is een Top Poster
  • 191 reacties
  • 14 mei 2024

Die bieden helaas geen proefabonnement aan anders had ik het even uitgeprobeerd maar gok erop dat die geblokkeerd worden. (dat doen veel providers).

Misschien dat een moderator daar meer info over heeft maar vrees dat je out of luck bent.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2799 reacties
  • Antwoord
  • 14 mei 2024

Hi @Edward van der Veen, goede vraag! Ik moet je inderdaad teleurstellen. Onze contentrechten gelden niet meer sinds het Verenigd Koninkrijk uit de EU is. Dit betekent dat je Odido online TV niet meer kan gebruiken in Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland. Dit geldt voor Odido online TV via je browser, telefoon, tablet en Chromecast. Via een VPN kijken garanderen wij niet, hier kan ik je dus niet mee helpen. Excuus!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen