Sinds een aantal dagen werkt de Odido TV app of helemaal niet of pas na een flink aantal foutmeldingen, zowel op mijn Samsung tv als tablet of telefoon apps. Terugkijken of schakelen lukt ook niet meer als de app op de tv wel opstart. Mijn modem is inmiddels geüpgraded door Odido maar dat heeft niks verbeterd. De foutmelding die steeds terugkomt is network error 226628. Hoe kan dit worden opgelost?
Odido TV App werkt niet of nauwelijks
Beste antwoord door BoWi1982
Hey
Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je de wifi hebt uitgeschakeld op de Zyxel. Verder krijg ik ook geen goede lijnmeting. Heb je een eigen router/acces points aangesloten waar de wifi over verloopt? Zo ja, kan je die eens loskoppelen en direct verbinding maken met het Zyxel modem? Kan je dan controleren of je de foutmeldingen nog steeds krijgt of niet meer? Dan kunnen we dat in ieder geval uitsluiten. Geef je mij een seintje als je dit getest hebt?
Hoi Tommie, ik ben ingelogd op de modem en heb het wifi ervan aangezet. Op dat netwerk werkt de app inderdaad goed. Vervolgens werkte de app ook weer op het netwerk via mijn router en acces points, dus ons probleem lijkt opgelost. Hartelijk dank & vriendelijke groet, Wilfried
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.