Skip to main content

Odido TV App werkt niet of nauwelijks

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sinds een aantal dagen werkt de Odido TV app of helemaal niet of pas na een flink aantal foutmeldingen, zowel op mijn Samsung tv als tablet of telefoon apps. Terugkijken of schakelen lukt ook niet meer als de app op de tv wel opstart. Mijn modem is inmiddels geüpgraded door Odido maar dat heeft niks verbeterd. De foutmelding die steeds terugkomt is network error 226628. Hoe kan dit worden opgelost?

Uitgelichte reactie

24 maart 2025

Hi ​@BoWi1982, ik wil ook niks liever dan dat jij optimaal van je favoriete programma's kan genieten! Wat betreft de Samsung TV, welk type model heb je precies en uit welk bouwjaar? en op welk toestelvoor mobiel/tablet? Ook ben ik benieuwd welke app versie en android versie je hierop hebt draaien. 

Wat betreft de Odido TV app voor Samsung TV. Heb je toevallig ingesteld dat de Odido TV app standaard bij opstarten wordt getoond? Dit kan eventueel problemen geven. Zou je deze functie uit kunnen zetten en kijken of het dan wel goed gaat met het opstarten van de Odido TV app? Zou je voor de zekerheid een screenshot willen delen van de foutmelding op de tv? Het lijkt er nu op dat het netwerk dan nog niet correct is ingeladen, waardoor je de melding in onze app krijgt. Ik ben benieuwd als je dit aanpast of dit dan ook de oplossing voor je is! 😊

4 reacties

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1934 reacties
  • 24 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hi ​@BoWi1982, ik wil ook niks liever dan dat jij optimaal van je favoriete programma's kan genieten! Wat betreft de Samsung TV, welk type model heb je precies en uit welk bouwjaar? en op welk toestelvoor mobiel/tablet? Ook ben ik benieuwd welke app versie en android versie je hierop hebt draaien. 

Wat betreft de Odido TV app voor Samsung TV. Heb je toevallig ingesteld dat de Odido TV app standaard bij opstarten wordt getoond? Dit kan eventueel problemen geven. Zou je deze functie uit kunnen zetten en kijken of het dan wel goed gaat met het opstarten van de Odido TV app? Zou je voor de zekerheid een screenshot willen delen van de foutmelding op de tv? Het lijkt er nu op dat het netwerk dan nog niet correct is ingeladen, waardoor je de melding in onze app krijgt. Ik ben benieuwd als je dit aanpast of dit dan ook de oplossing voor je is! 😊

• Auteur
  • 2 reacties
  • 24 maart 2025

Hoi Demi,

we hebben zowel op onze iPhone, iPad, Apple TV als Samsung Smart tv (uit 2021) altijd de tv app gedraaid zonder problemen, tot de afgelopen dagen. Ik denk dus inderdaad dat er iets mis is met het correct “inladen” van het netwerk voor al onze apparaten. Maar een update door jullie van afstand van ons modem heeft niet mogen baten.

Kunnen jullie nog iets anders betekenen s.v.p.? Alvast bedankt & vriendelijke groet, Wilfried  

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • 25 maart 2025

Hey ​@BoWi1982, bedankt voor de aanvulling.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je de wifi hebt uitgeschakeld op de Zyxel. Verder krijg ik ook geen goede lijnmeting. Heb je een eigen router/acces points aangesloten waar de wifi over verloopt? Zo ja, kan je die eens loskoppelen en direct verbinding maken met het Zyxel modem? Kan je dan controleren of je de foutmeldingen nog steeds krijgt of niet meer? Dan kunnen we dat in ieder geval uitsluiten. Geef je mij een seintje als je dit getest hebt? 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 26 maart 2025

Hoi Tommie, ik ben ingelogd op de modem en heb het wifi ervan aangezet. Op dat netwerk werkt de app inderdaad goed. Vervolgens werkte de app ook weer op het netwerk via mijn router en acces points, dus ons probleem lijkt opgelost. Hartelijk dank & vriendelijke groet, Wilfried 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen