Hoi @LG Smart, welkom op onze Community!
Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Is de bouwjaar toevallig van 2018 of hoger? Dan is er namelijk een nieuwe versie uit voor WebOS 4.0 en hoger, versie: 2.0.490. Zou je deze kunnen downloaden en kijken of er nog steeds problemen zijn? Ook zie ik dat je appraatuur al een langere tijd aanstaan, zou je een volledige powerflip willen uitvoeren?
Powerflip
- Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
- Wacht minimaal 10 seconden
- Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
- Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
- Controleer of de verbinding stabiel is.
Daarnaast ben ik benieuwd of je tv wel direct verbonden is met je modem en niet met je Netgear accespoints. Dit kan ook effect hebben op de kwaliteit van het beeld. Dan is er nog 1 puntje opgevallen, je hebt geen tv in je pakket zitten. Dus je zou niet moeten kunnen kijken via onze app. Hiervoor dien je het tv pakket aan te zetten. Is hier een verklaring voor?