Skip to main content
Beantwoord

Odido TV app hapert op LG Smart TV

  • 17 februari 2025
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Hallo,

Ik had al eerder op dit forum gekeken, maar nog geen antwoord gevonden. De Odido app geeft regelmatig stilstaand beeld op mijn TV. Ik gebruik meestal zenders 1, 2, 3en 4.

Over mijn TV:

LG WebOS 7.5.0

Type 32LQ63006LA

App versie 2.0.4890

Ik heb daarnaast nog een tweede TV die eenlos media kastje gebruikt en die werkt zonder problemen.

Opnemen van het probleem is me niet gelukt.

Ik hoor graag of en wanneer dit wordt opgelost, want het is erg irritant.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hoi ​@LG Smart, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Is de bouwjaar toevallig van 2018 of hoger? Dan is er namelijk een nieuwe versie uit voor WebOS 4.0 en hoger, versie: 2.0.490. Zou je deze kunnen downloaden en kijken of er nog steeds problemen zijn? Ook zie ik dat je appraatuur al een langere tijd aanstaan, zou je een volledige powerflip willen uitvoeren?

 

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

 

Daarnaast ben ik benieuwd of je tv wel direct verbonden is met je modem en niet met je Netgear accespoints. Dit kan ook effect hebben op de kwaliteit van het beeld. Dan is er nog 1 puntje opgevallen, je hebt geen tv in je pakket zitten. Dus je zou niet moeten kunnen kijken via onze app. Hiervoor dien je het tv pakket aan te zetten. Is hier een verklaring voor?

Bekijk origineel

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14039 reacties
  • Antwoord
  • 18 februari 2025

Hoi ​@LG Smart, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Is de bouwjaar toevallig van 2018 of hoger? Dan is er namelijk een nieuwe versie uit voor WebOS 4.0 en hoger, versie: 2.0.490. Zou je deze kunnen downloaden en kijken of er nog steeds problemen zijn? Ook zie ik dat je appraatuur al een langere tijd aanstaan, zou je een volledige powerflip willen uitvoeren?

 

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

 

Daarnaast ben ik benieuwd of je tv wel direct verbonden is met je modem en niet met je Netgear accespoints. Dit kan ook effect hebben op de kwaliteit van het beeld. Dan is er nog 1 puntje opgevallen, je hebt geen tv in je pakket zitten. Dus je zou niet moeten kunnen kijken via onze app. Hiervoor dien je het tv pakket aan te zetten. Is hier een verklaring voor?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen