Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe versie TV app werkt niet op Samsung Tizen 6.5

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Helaas is er weer een nieuwe versie van de TV app geactiveerd op onze Samsung Serif met daarop de smartomgeving van Samsung (Tizen 6.5). De oude Odiodo TV app werkte prima maar bij deze nieuwe versie 2.0.518 (31/3/2025) helaas zwart beeld als je live te wil kijken. Er staat dan "Er gaat iets mis. Probeer je het nog een keer?". Erg irritant, de nieuwe app en hoe het er uit ziet kan me gestolen worden, als live te niet werkt heb ik er niks aan. Al meerdere malen de app opnieuw geinstalleerd maar heeft geen effect. 

Beste antwoord door BartRdaal

Tommie van Odido schreef:

Hey ​@BartRdaal, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer normaal tv kunt kijken. Dit is inmiddels bekend bij onze technische dienst en het TV-team. Ze doen er alles aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Mijn excuses voor het ongemak. Als work-around zou je de app op je telefoon kunnen downloaden en streamen naar je televisie tot het opgelost is! 

Dank! Inmiddels werkt het hier weer, nadat de TV even een paar minuten volledig van de stroom is gehaald. Dat lijkt dus (hier in elk geval) de oplossing. 

Bekijk origineel

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13645 reacties
  • 2 april 2025

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer normaal tv kunt kijken. Dit is inmiddels bekend bij onze technische dienst en het TV-team. Ze doen er alles aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Mijn excuses voor het ongemak. Als work-around zou je de app op je telefoon kunnen downloaden en streamen naar je televisie tot het opgelost is! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 2 april 2025
Tommie van Odido schreef:

Dank! Inmiddels werkt het hier weer, nadat de TV even een paar minuten volledig van de stroom is gehaald. Dat lijkt dus (hier in elk geval) de oplossing. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13645 reacties
  • 3 april 2025

Superfijn om te horen dat het weer werkt ​@BartRdaal, als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik sta voor je klaar! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen