2 weken geleden stopte mijn oude vertrouwde uit het Vodafone tijdperk afstammende tv box er mee. In het scherm stond dat ik een nieuwe tvbox zou hebben besteld en dat ik die moest aansluiten.
Ik had helemaal niets besteld, dus contact opgenomen met de klantenservice... er werd gelijk een nieuwe box opgestuurd.... daar zat ik eigenlijk niet op te wachten. ..maar goed.. na een paar dagen geen TV hebben kunnen kijken de nieuwe TV box ontvangen. Geen sorry of stukje tegemoetkoming, helemaal niks... geen stijl!
Maar goed, dat zal de norm wel zijn bij odido.
Echter nu kan ik in een keer niet meer opnemen!! En schijnbaar moet ik deze optie aanzetten, maar dat kost me nu in een keer extra geld?
Dus ik had een oude prima werkend box waar ik mee op kon nemem, zonder er om gevraagd te hebben wordt deze box op afstand onklaar gemaakt en moet ik nu extra betalen om weer op te kunnen nemen?
Lijkt mij niet de juiste gang van zaken? Ik heb niet gevraagd om de "cloud opname". Het oude werkte prima.
Oplossing: graag voor mij gratis de opname functie activeren.