Graag zou ik mijn oude tv box willen inruilen voor de nieuwe tv box van odido. Ik ben al aardig wat jaartjes klant. Mijn klantnummer is XXXX. Is dit mogelijk?
Met vriendelijke groet,
Nils
Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.
Beste antwoord door mulder45
Jason van Odido schreef:
Hoi @mulder45, ik ruil de huidige TV Box met alle plezier voor je om en heb het meteen in gang gebracht! đș Je ontvangt binnen een paar werkdagen een pakketje met daarin de nieuwere Mediabox. De Aria 610 die je momenteel thuis in gebruik hebt, mag na aansluiting van de Mediabox naar een milieustraat gebracht worden. Alvast veel kijkplezier toegewenst!
Hoi @mulder45, ik ruil de huidige TV Box met alle plezier voor je om en heb het meteen in gang gebracht! đș Je ontvangt binnen een paar werkdagen een pakketje met daarin de nieuwere Mediabox. De Aria 610 die je momenteel thuis in gebruik hebt, mag na aansluiting van de Mediabox naar een milieustraat gebracht worden. Alvast veel kijkplezier toegewenst!
Beste Jason, ik heb de mediabox ontvangen en geĂŻnstalleerd. Ik heb alleen een probleem met het koppelen van de afstandsbediening met de tv. De afstandsbediening is nu gekoppeld aan de mediabox maar ik wil met de afstandsbediening ook de tv kunnen bedienen. Bij de vorige afstandsbediening kon dit ook. Kun je aangeven hoe ik dit kan doen?
Op dit moment zijn er een aantal issues omtrent de afstandsbediening van de Mediabox, in dit topic lees je hier meer over: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community. Weet in ieder geval dat mijn collegaâs druk bezig zijn om dit op te lossen, zodat je hier snel gebruik van kunt maken!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.