Beantwoord

nieuwe tv box

  • 23 January 2024
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

Reputatie 1

Beste,


Graag zou ik mijn oude tv box willen inruilen voor de nieuwe tv box van odido. Ik ben al aardig wat jaartjes klant. Mijn klantnummer is XXXX. Is dit mogelijk?

Met vriendelijke groet,

Nils

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

icon

Beste antwoord door mulder45 24 January 2024, 19:55

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @mulder45, ik ruil de huidige TV Box met alle plezier voor je om en heb het meteen in gang gebracht! 📺 Je ontvangt binnen een paar werkdagen een pakketje met daarin de nieuwere Mediabox. De Aria 610 die je momenteel thuis in gebruik hebt, mag na aansluiting van de Mediabox naar een milieustraat gebracht worden. Alvast veel kijkplezier toegewenst!

Reputatie 1

Hoi @mulder45, ik ruil de huidige TV Box met alle plezier voor je om en heb het meteen in gang gebracht! 📺 Je ontvangt binnen een paar werkdagen een pakketje met daarin de nieuwere Mediabox. De Aria 610 die je momenteel thuis in gebruik hebt, mag na aansluiting van de Mediabox naar een milieustraat gebracht worden. Alvast veel kijkplezier toegewenst!

 

Super, dank je wel Jason!

Reputatie 1

Beste Jason, ik heb de mediabox ontvangen en geïnstalleerd. Ik heb alleen een probleem met het koppelen van de afstandsbediening met de tv. De afstandsbediening is nu gekoppeld aan de mediabox maar ik wil met de afstandsbediening ook de tv kunnen bedienen. Bij de vorige afstandsbediening kon dit ook. Kun je aangeven hoe ik dit kan doen?

 

Mvg,

Nils

Reputatie 6
Badge +2

@mulder45 Super om te lezen dat je de Mediabox inmiddels hebt reinstalled! 😀 Ik begrijp goed dat je de TV het liefst met één afstandsbediening bediend. Echter is dit voor nu (nog) niet mogelijk. 

Op dit moment zijn er een aantal issues omtrent de afstandsbediening van de Mediabox, in dit topic lees je hier meer over: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community. Weet in ieder geval dat mijn collega’s druk bezig zijn om dit op te lossen, zodat je hier snel gebruik van kunt maken!

 

Reageer