Skip to main content

Dag,

We zijn sinds een maand abonnee bij jullie, maar hebben vanaf het begin al geen gebruik gemaakt van de TV box omdat dit gewoon onwerkbaar is. De afstandsbediening is - sorry dat ik het zeg - waardeloos. Er zit geen CEC op, en zo zijn er nog veel meer nadelen.

We kijken nu via de TV app, maar ook dat is geen prettige ervaring.

We zouden het graag nog willen proberen met de nieuwe TV box. Kunnen we deze omruilen?

Hoi @leonkunst88 ,

De nieuwe box is inderdaad vanaf vandaag beschikbaar. Momenteel wordt de Mediabox alleen nog meegegeven aan nieuwe klanten. Mocht je een Mediabox extra willen bijbestellen, dan ontvang je uiteraard ook de nieuwe Mediabox.


Dus, de nieuwe mediabox erbij bestellen en de oude opzeggen?


Dus een 1 maand oude klant is al direct geen nieuwe klant meer? 


Ik lees nu dat de huidige mediabox kan worden omgewisseld naar de nieuwe TV box. Kan dit voor ons ook worden gedaan?


Ik lees nu dat de huidige mediabox kan worden omgewisseld naar de nieuwe TV box. Kan dit voor ons ook worden gedaan?

De mediabox kan juist NIET worden omgewisseld.  Deze is alleen voor nieuwe aansluitingen. 


Ik lees nu dat de huidige mediabox kan worden omgewisseld naar de nieuwe TV box. Kan dit voor ons ook worden gedaan?

De mediabox kan juist NIET worden omgewisseld.  Deze is alleen voor nieuwe aansluitingen. 

Hi Eric,

Snap ik maar je collega’s doen het wel. Nieuwe Mediabox | Odido community  enTV box omruilen voor Mediabox | Odido community

 


Hey @leonkunst88 & @robertpnl, we kunnen de Mediabox niet massaal gaan uitsturen. Dit is niet helemaal de bedoeling. Omdat jullie net een abonnement hebben afgesloten heb ik dit toch voor jullie geregeld.


Hey @leonkunst88 & @robertpnl, we kunnen de Mediabox niet massaal gaan uitsturen. Dit is niet helemaal de bedoeling. Omdat jullie net een abonnement hebben afgesloten heb ik dit toch voor jullie geregeld.

Hallo Tommie, ik heb hier ook een topic over gestart en zou ook graag de nieuwe box willen. Ook gebeld vandaag maar ze zeggen dat het niet mogelijk is. We zijn sinds vanmorgen overgestapt en baal nu enorm.


Dank, eens zien of die wel bevalt :)


Reageer