Skip to main content
Beantwoord

Niet alle radiozenders zijn beschikbaar

  • 18 februari 2017
  • 4 reacties
  • 686 Bekeken

Na de overstap van Vodafone Thuis naar T-Mobile Thuis zijn niet alle radiozenders meer beschikbaar. Ik heb ze niet allemaal gecheckt maar ik krijg in ieder geval een 'error melding' bij QMusic en Skyradio. Dit was ook al een dag net voor de overstap en nu nog steeds. Bijzonder vervelend want het zijn mijn favoriete zenders.

Daarnaast ziet ook de lay-out op mijn televisie er eigenlijk net zo uit als voorheen. Alleen de kleur is aangepast en het radiologo is zichtbaar. De box opnieuw opstarten heeft tot nu toe niet geholpen.l

Beste antwoord door Tom

@all goed dat jullie dit probleem bij ons aankaarten. We hebben dit inmiddels in onderzoek. In dit topic houden wij jullie op de hoogte van de vorderingen.
Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

4 reacties

  • 0 reacties
  • 18 februari 2017
Goedemorgen Angelique1605,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Als eerst natuurlijk vervelend dat QMusic niet wil werken. Goed dat je het hier aangeeft, dan kunnen ze er naar kijken. Misschien dat ze iets verkeerd hebben omgezet en kan het technisch snel worden opgelost. Een T-Mobile moderator zal deze vraag oppakken en doorzetten naar de technische dienst.

Het lay-out kan nog wel even duren voor iedereen de juiste heeft. Heb vernomen dat ze langzaam iedereen omzetten en dat dan iedereen het juiste lay-out krijgt. Ook dit duurt dus nog even, graag geduld hier voor.

Bedankt voor het doorgeven, daar kan T-Mobile Thuis mooi mee aan de slag. In ieder geval een goed weekend!


PS: Uiteraard mag je hier je vraag stellen. Maar om alles een beetje bij elkaar te houden kan je voor T-Mobiel Thuis op deze topic je vragen kwijt over je TV vragen. Algemene T-Mobile Thuis vragen kan je stellen op deze topic.

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 18 februari 2017
Ik heb precies hetzelfde probleem met dezelfde zenders die niet werken sinds de overgang naar T-Mobile.

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 18 februari 2017
Ik heb ook hetzelfde probleem met de radio zenders

Tom
  • Oud-medewerker
  • 313 reacties
  • Antwoord
  • 19 februari 2017
@all goed dat jullie dit probleem bij ons aankaarten. We hebben dit inmiddels in onderzoek. In dit topic houden wij jullie op de hoogte van de vorderingen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen