Skip to main content
Beantwoord

Netflix op Smart TV werkt niet


Sinds we zijn overgestapt op Tmobile zijn alle apps van onze smart tv verdwenen en kunnen we geen Netflix kijken op de Smart tv. Er komt, na het doorlopen van diverse menu's, de melding dat we contact op moeten nemen met de internet provider, omdat die iets blokkeert. Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice, dan krijg ik de meldling dat alles naar behoren werkt, dujs dat zij verder niets voor mij kan betekenen! Hoe kan ik dit oplossen?
Kan toch niet zo zijn dat ik geen Netflix meer kan kijken op mijn TV via T Mobile? Dan wil ik van het contract af, maar dat kan ook niet zomaar, dat kost weer geld! Maar alles met toch gewoon werken?

Beste antwoord door Chantal75

Het probleem is opgelost! Het bleek te maken te hebben met de Orbi Netgear die wij gebruiken om een wifi netwerk te creëren. Deze blokkeerde bepaalde dingen, er waren ook mails waarop we bijvoorbeeld niet konden doorklikken, dit was over zogauw we deze er tussenuit haalden was dit opgelost! Maar bedankt oor het meedenken. Kunnen we toch gewoon bij T Mobile blijven😉
Bekijk origineel

8 reacties

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3596 reacties
  • 24 mei 2019
Hallo @Chantal75

kun je me vertellen hoe je de tv heb verbonden met internet ?

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 24 mei 2019
Via Wifi, met Netgear netwerk. Maar ook als we bedraad aansluiten werkt het niet, zelfde probleem

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3596 reacties
  • 25 mei 2019
Hallo @Chantal75,

Het is niet zo dat T Mobile Netflix voor jou blokkeert. Werkt het wel op een ander apparaat ?

Het klopt dat T Mobile geen ondersteuning bied op je eigen hardware. ze leveren een internet verbinding en die werkt.

Maar geen nood hier op het forum komen we er vast samen wel uit.

Welk merk en type tv heb je ?
werken andere apps wel? bijvoorbeeld youtube?
soms moet je de tv opnieuw opstarten dit doe je door de powerknop 10sec ingedrukt te houden

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 25 mei 2019
Het probleem is opgelost! Het bleek te maken te hebben met de Orbi Netgear die wij gebruiken om een wifi netwerk te creëren. Deze blokkeerde bepaalde dingen, er waren ook mails waarop we bijvoorbeeld niet konden doorklikken, dit was over zogauw we deze er tussenuit haalden was dit opgelost! Maar bedankt oor het meedenken. Kunnen we toch gewoon bij T Mobile blijven😉

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 30 september 2020

Goeieavond ik heb ook netflix op mijn smart tv  ok en ik heb ook t-Mobile thuis en mijn netflix pakt hem niet de tv is wel verbonden met de wifi ene van manier wilt hem niet pakken hoe kunnen we dit oplossen


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 1 oktober 2020

Hoi @Lariska1992, top dat je het bij ons aankaart, we helpen graag mee aan een oplossing! 

Ik zie dat je al een eigen topic gestart bent, we pakken het daar verder op. Houd het alsjeblieft bij één topic/bericht met dezelfde vraag, of hetzelfde onderwerp. Dat zorgt voor meer overzichtelijkheid en dan kun je nóg sneller geholpen worden. 

Ik spreek je daar! 😉


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 16 november 2020

Ik heb sedert enkele weken een nieuwe Smart TV  maar krijg Netflix nauwelijks of dagen helemaal niet opgestart. Krijg foutmeldingen met de meest uiteenlopende nummers. Bij controle van het netwerk blijkt een of meerdere servers van Netflix niet bereikbaar. Heb inmiddels de internetsnelheid verhoogd van 50 MPs naar 100 MPs. Graag een afdoende oplossing. Ik wacht twee weken af, bij geen afdoende verbetering zeg ik mij abonnement op en stap ik over naar een provider die dit wel vlekkeloos voor mekaar kan krijgen. 


  • 0 reacties
  • 16 november 2020

Hi @Netflix 

Heb je al eens gecontroleerd of er mogelijk een firmware / software-update is voor je smart tv?
Heb je gecontroleerd of je applicaties / apps up-to-date zijn?
Welke smart tv heb je, want dan kunnen we hier op in de community beter met je meedenken. 

En niet te vergeten welke melding krijg je te zien ;) 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen