Skip to main content

Hi Odido,

tijdens het juichen van de 2- 2 is mijn mediabox gevallen.

Hierdoor is de adapter afgebroken. 

Kan ik een nieuwe adapter krijgen tegen betaling uiteraard.

Zodat ik hopelijk dan wel Nederpand kan zien winnen. Of poging doen tot.

Hi @MissyZW, zo! Jij bent een fanatieke fan. Wat een gejuich moet dat geweest zijn bij jou thuis. Geen zorgen! Ik heb meteen een nieuwe adapter toegestuurd. Hier hoef je niet voor te betalen. We leveren we deze binnen enkele werkdagen. Heb je een smart tv van ná 2018? Dan is er een grote kans dat je de Odido TV app kunt downloaden op je televisie. Je hebt dan helemaal geen Mediabox nodig. Hier geven we je alle uitleg!

Je kunt trouwens ook de NPO Start app of de NOS Live app gebruiken. Zo hoef je niks van het EK te missen. Neem bij de volgende wedstrijd wel wat afstand van je televisie! 😂


Hi @MissyZW, zo! Jij bent een fanatieke fan. Wat een gejuich moet dat geweest zijn bij jou thuis. Geen zorgen! Ik heb meteen een nieuwe adapter toegestuurd. Hier hoef je niet voor te betalen. We leveren we deze binnen enkele werkdagen. Heb je een smart tv van ná 2018? Dan is er een grote kans dat je de Odido TV app kunt downloaden op je televisie. Je hebt dan helemaal geen Mediabox nodig. Hier geven we je alle uitleg!

Je kunt trouwens ook de NPO Start app of de NOS Live app gebruiken. Zo hoef je niks van het EK te missen. Neem bij de volgende wedstrijd wel wat afstand van je televisie! 😂

Haha dank je wel. Ik zal een drang hek rond de tv zetten zodat het niet meer fout kan gaan.

 

Maar super bedankt voor de snelle reactie en service. 


Reageer