Beste David
Ik heb een zelfde probleem als in de Topic van een aantal weken geleden.
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/na-update-alle-zenders-behalve-npo-278099/index1.html#post1379076
Jij gaf toen aan dat dit een probleem was aan jullie kant, en dat dit gefixed zal worden.
vannacht tussen 2 en 3uur, is er volgens mij een update geweest gezien ik geen tv meer kon kijken. Vanmorgen deden net als in het originele topic alle zenders het, behalve NPO 1,2,3 in HD het niet. NPO 1,2,3 in HD GOS, deden het wel.
Hoe kan ik dit fixen, al de stappen die jij aan gaf, heb ik al doorlopen.
M.v.g.
Douglas
Bladzijde 1 / 1
Hoi Douglas, welkom op het klantenforum.
Op dit moment is er een storing die een aantal zenders betreft, waaronder de gewone zenders van de NPO. T-Mobile Thuis heeft het in onderzoek, zie dit topic voor hun statement.
Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic, aangezien we hierover een info-topic hebben. Reacties over dit onderwerp mogen daarin geplaatst worden.
Op dit moment is er een storing die een aantal zenders betreft, waaronder de gewone zenders van de NPO. T-Mobile Thuis heeft het in onderzoek, zie dit topic voor hun statement.
Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic, aangezien we hierover een info-topic hebben. Reacties over dit onderwerp mogen daarin geplaatst worden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.