Skip to main content

Mij is in het verleden verteld dat de media box in mijn geval omgeruild kon worden maar dat dan de actie gratis interactieve box vervalt.

Ik heb al een tijdje last van vastlopers en spontane reboots maar heb deze voor lief genomen omdat  ik bij vervanging zou moeten gaan betalen terwijl ik actie gratis interactieve box heb.

in deze post krijgt de persoon in kwestie een nieuwe zonder dat zijn korting vervalt.

Wat is het criterium voor het vervallen of behouden van de korting?

Als hij bij mij niet vervalt zou ik graag een nieuwe willen ontvangen. Zit nu vaker op mijn Google TV te kijken want deze geeft nooit gekke onderbrekingen of spontane reboots.

@ColinD Goed dat je hier nogmaals over aan de bel trekt. 

Ik heb gekeken wat ik kon doen en het is gelukt! Jouw nieuwe Mediabox komt binnen 2 tot 5 werkdagen jouw kant op en je behoudt de korting. Lekker toch? 😀

De oude TV Box hoef je niet meer naar ons terug te sturen, je mag deze afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 


@ColinD Goed dat je hier nogmaals over aan de bel trekt. 

Ik heb gekeken wat ik kon doen en het is gelukt! Jouw nieuwe Mediabox komt binnen 2 tot 5 werkdagen jouw kant op en je behoudt de korting. Lekker toch? 😀

De oude TV Box hoef je niet meer naar ons terug te sturen, je mag deze afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Top! Dank je wel!! Ik heb hem omgewisseld, mooier beeld, geen reboots of vastlopers :)

 


@ColinD Ik ben blij om te lezen dat de Mediabox bevalt, geniet er van! 😀


Reageer