Skip to main content

Hallo,

Ik heb nu enkele jaren een mediabox (Amino Aria 610) die ik gratis gebruik (actie gratis interactieve box)

Nu heb ik contact gehad met de klantenservice om hem om te ruilen voor het nieuwe model omdat ik steeds vastlopers heb wat heel vervelend is. Nu is omruilen mogelijk maar alleen tegen betaling… is dit juist? Ik vind het wel raar dat ik hiervoor elke maand extra zou moeten betalen. Ik zie hier namelijk tussen de berichten dat hier niet moeilijk over wordt gedaan. 

Alvast bedankt!

Hi @Kitty111, goed dat je hiervoor contact voor opneemt.

Ik kijk graag met je mee naar de opties, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345. Dan kan ik met je meekijken!


Fijn dat je even mee kan kijken. Ik heb zojuist mijn klantnummer toegevoegd. Dankjewel!


Bedankt voor het toevoegen van je klantnummer @Kitty111. Ik ben voor je gaan kijken en ik gok dat de desbetreffende medewerker zich vergist heeft omdat oudere acties vaak komen te vervallen als je een product omruild. De actie die jij hebt blijft bestaan dus ik kan de Mediabox omruilen zonder dat er kosten aan verbonden zitten. Zal ik dit voor je in gang zetten? 


Ah fijn! 🙂

Als er aan mijn kosten etc niks veranderd dan zou ik graag de nieuwe mediabox willen ontvangen. Nogmaals bedankt!


Bedankt voor het toevoegen van je klantnummer @Kitty111. Ik ben voor je gaan kijken en ik gok dat de desbetreffende medewerker zich vergist heeft omdat oudere acties vaak komen te vervallen als je een product omruild. De actie die jij hebt blijft bestaan dus ik kan de Mediabox omruilen zonder dat er kosten aan verbonden zitten. Zal ik dit voor je in gang zetten? 

Goedemorgen Tommie van Odido, mij is mij ook verteld dat mijn korting vervalt na omruiling. Wat is het criterium van het niet vervallen van de korting? Ik heb de reboots en dergelijke maar geaccepteerd en gebruik meer mijn Google tv en Nvidia shield….


Hoi @Kitty111, ik heb de nieuwe Mediabox meteen verstuurd! Het komt zo snel mogelijk jouw kant op. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana


Reageer