Gisteren de nieuwe mediabox geïnstalleerd. Via het stappenplan prima gelukt. Ook de afstandsbediening kunnen koppelen. Alle functies getest en uitgeprobeerd. Mediabox uitzetten met de witte knop TV BOX lukte ook. Maar de tv uitzetten met de zwarte TV knop op de afstandsbediening lukte niet. Met het uitproberen viel het me al op dat andere knoppen op de afstandsbediening ook niet werkte, niets activeerde. Bijvoorbeeld de radio knop, de netflix, de apps en de input kanalen knop deden allemaal niets. Op dat moment dacht ik dat het een goed idee was om de afstandsbediening te resetten via het menu. Dat had ik beter niet kunnen doen. Helaas lukt het nu niet meer om de afstandsbediening te verbinden/koppelen met de mediabox. Hij blijft op het “zoeken - verbinden - succes” scherm hangen. Van alles geprobeerd, ook de mediabox reset (met paperclip). Geen idee hoe de afstandsbediening reset werkt, niets over te vinden op het world wide web. Nog te nieuw stuk hard- en software lijkt het. Ik krijg het stappenplan van de eerste installatie niet meer opnieuw aangeboden. Invoeren TV klantnummer en pincode wordt niet meer naar gevraagd. Gelukkig heb ik de TV Box nog niet teruggestuurd, zodat ik nog wel tv kan kijken. Maar ik wil graag weer de mediabox kunnen gebruiken want die biedt veel meer opties en gebruiksgemak. Ik hoop dat deze kinderziekte snel opgelost en/of verholpen kan worden.
Beantwoord
Mediabox afstandsbediening wil niet meer koppelen
Beste antwoord door peter-keetfm
Dit is een bekend probleem.
Toevallig heb ik hetzelfde.
Ik krijg een nieuwe afstandsbediening.
In dit topic kun je de info vinden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.