Met welke toetscombinatie kan ik de afstandsbediening van de mediabox naar fabrieksinstellingen terugzetten?
Hallo
Dat kan op de volgende manier:
Wil je de afstandsbediening ontkoppelen van de Mediabox? Druk dan tegelijk op pOK] en nVolume omlaag] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.
Wil je de afstandsbediening weer koppelen? Druk dan tegelijk op kOK] en ]Thuis] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt
Meer info vind je hier:
Dat wist ik al. Ik wil graag een factory reset van de afstandsbediening doen omdat ik denk dat de ab voor de volumeregeling per ongeluk op IR staat, en ik die weer op BT zou willen hebben. Weet je misschien hoe je overschakelt?
De volume regeling van de TV gaat meestal via infrarood met de Odido TV box afstandsbediening.
Er is een mogelijkheid om dat via HDMI CEC te doen. (Via de Odido TV box)
Het signaal gaat dan via de HDMI kabel.
Controleer deze instelling.
Staat dit goed en werkt het niet kan een herstart van de Odido TV box ook helpen
De volume regeling van de TV gaat meestal via infrarood met de Odido TV box afstandsbediening.
Er is een mogelijkheid om dat via HDMI CEC te doen. (Via de Odido TV box)
Het signaal gaat dan via de HDMI kabel.
Controleer deze instelling.
Staat dit goed en werkt het niet kan een herstart van de Odido TV box ook helpen
Gelukt dank je
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.