Skip to main content
Beantwoord

Mediabox

• 27 januari 2025
  • 2 reacties
  • 13 Bekeken

Goedemiddag,

Na 6 jaar dagelijks gebruik van de TV boxen in de woonkamer en in de slaapkamer, beginnen allebei de afstandsbedieningen steeds meer kuren te vertonen. Is het mogelijk om de 2 TV boxen om te ruilen voor Mediaboxen? Dan krijg ik ook de mogelijkheid voor apps in de slaapkamer zodat ik niet meer hoef te streamen vanaf mijn telefoon. Iedereen blij :-)

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Chris

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@ChrisdeBruijn, absoluut! Geen zorgen, ik heb het metéén in orde gemaakt. Je krijgt van mij twee nieuwe Mediaboxen. De oude TV Boxen hoeven wij niet retour, je kunt deze afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Als de nieuwe Mediaboxen onderweg zijn krijg je een e-mail van de bezorgdienst met een trackinglink. Geniet er alvast van! 😁

Bekijk origineel

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@ChrisdeBruijn, absoluut! Geen zorgen, ik heb het metéén in orde gemaakt. Je krijgt van mij twee nieuwe Mediaboxen. De oude TV Boxen hoeven wij niet retour, je kunt deze afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Als de nieuwe Mediaboxen onderweg zijn krijg je een e-mail van de bezorgdienst met een trackinglink. Geniet er alvast van! 😁

• heeft eerste post geplaatst
  • 28 januari 2025

Geweldig! Dankjewel Cheyenne 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen