Ik ben dan ook een beetje boos hierover. (antwoord)
Ik heb juist Android tv toestellen en losse apparaten aangeschaft voor deze tv app functie.
En nu gaan de tv ontvangers er ook nog vanaf. (heb er nog 1 aangemeld)
Bij kpn had ik 2 ontvangers en alle Android apparaten aangemeld.
Volgens kpn 1 stream actief op Android tv ik gebruikte 2 tegelijk.
Op deze manier heeft het geen zin dat ik 2 losse ontvangers (ga) gebruiken.
Ik wil op alle apparaten kunnen aanmelden.
4 tegelijk actief vindt ik prima.
Voor mij is dit een no go. als dit niet veranderd.
Nogmaals mijn vraag wordt het nog aangepast dat er meer apparaten aangemeld kunnen zijn.
bijvoorbeeld 10 (max 4 actief vindt ik prima)
Anders wil ik graag een verzoek doen om dit mogelijk te maken.
Aan T-mobile webcare medewerker.
@peter-keetfm We hebben dit beperkt op maximaal vier apparaten tegelijkertijd. Dit is deels gedaan om te voorkomen dat bedrijven, of andersoortige niet-particuliere instanties, gebruikmaken van een goedkope optie om TV-abonnementen af te nemen; de door T-Mobile Thuis geleverde tv-dienst mag namelijk niet voor zakelijke doeleinden worden gebruikt. Ik maak hiermee overigens geen insinuaties, maar probeer uit te leggen waarom dit begrensd is!
Dat begrijp ik 4 streams tegelijk is ook meer als prima.
Het gaat mij erom dat ik veel vertrekken hier in huis heb.
En dus veel Android toestellen.
Als ik bijvoorbeeld bij het biljart tv wil kijken ik een ander apparaat er uit moet halen.
en het abonnement nummer met pin code in moet vullen.
Dit is niet handig.
En er komt bij dat de tv boxen van T-mobile daar ook binnen vallen.
Als het zo was 2 tv boxen en 4 Android apparaten kon ik er nog mee leven.
Ik vindt dit vreemd dat een tv box waar 5 euro voor betaald wordt ook daar aan deel neemt.
Jason kan mijn verzoek door gezet worden naar het tv team ?
Max 4 streams tegelijk is prima.
Mogelijkheid om meer apparaten actief te hebben zonder te hoeven switchen met andere apparaat (uit de lijst) zonder abonnement nummer en pincode in te hoeven vullen.
@peter-keetfm
De TV Anywhere app is niet bedoeld om alleen te casten maar je kunt hem ook op een tv, mediaspeler of telefoon/tablet installeren en genieten van live tv
@peter-keetfm Duidelijk verhaal, bedankt voor je toelichting! Ik acht de kans klein dat hier verandering in komt, puur omdat we ook willen verhinderen dat er te veel boxen/mediasystemen tegelijkertijd “aangemeld”, c.q. actief te hebben. Ik zet jouw wens/suggestie in ons speciale topic: Wensen & Suggesties voor Thuis | T-Mobile Community.
@peter-keetfm
De TV Anywhere app is niet bedoeld om alleen te casten maar je kunt hem ook op een tv, mediaspeler of telefoon/tablet installeren en genieten van live tv
Hoe bedoel je precies. ?
De tv app gebruik ik op de tv maar als ik nog een extra tv wil aanmelden krijg ik bovenstaand scherm. (Zie foto)
@Jason bedankt dat je mijn wens in dat topic wil plaatsen. Dan hou ik dat topic in de gaten.
Dan wordt het voor mij dan maar afmelden en aanmelden van apparaten niet handig maar dat moet dan maar.
En dan kan ik sowieso met een ontvanger minder. Scheelt weer 5 euri per maand
Ps Ik dacht dat de tv ontvanger via een apart systeem ging net als bij kpn maar dat is niet zo merk ik nu.
@peter-keetfm
De T-Mobile TV app en de TV Anywhere zijn 2 verschillende apps, de TV Anywhere app kan je in huis gebruiken en onderweg.
De TV Anywhere app kan je op nog eens 5 apparaten registreren en op 3 apparaten tegelijk gebruiken.
Vreemd zie je eigen text van hierboven.
Die app gebruik ik al een maand op een mobiel en tablet.
(Tv en mediaplayer ?)
Jou text:
De TV Anywhere app is niet bedoeld om alleen te casten maar je kunt hem ook op een tv, mediaspeler of telefoon/tablet installeren en genieten van live tv
Ik hoop dat mijn wens werkelijk wordt.
Op meer apparaten het abonnement nummer en pin code gebruiken. Dan max 4
4 Tv streams tegelijkertijd gebruiken is voldoende.
(Wat het nu al is.)
@Jason
Ik heb nog wat testen gedaan.
Het blijkt als een apparaat een keer is aangemeld het abonnement nummer er in blijft staan.
met uitzondering van de tv ontvanger zelf.
Het blijkt dat het opgeslagen wordt in een database.
Als volgt een switch tussen de Nvidia shield tv pro en de Nokia box 8000.
Als ik het andere apparaat kies in die lijst (zie foto) dan hoef ik alleen maar het profile te kiezen met passende pincode.
Het is niet de hoofdprijs maar ik kan daar best mee leven. (maar hoop dat mijn verzoek wordt toegepast)
Toch een minpuntje gevonden, ik heb er gelukkig bij Ziggo geen last van, maar ik heb ook maar 1 werkende TV in huis, waarop ik kabel tv en de app tegelijk gebruik, zo kan ik via de TV opnemen en toch wat anders kijken.
Moderator edit: deze reactie voegt niets toe aan dit topic/de discussie. Probeer wel in te gaan op de materie of zelf met zinnige informatie te komen. Wij hebben er niets aan dat je er bij Ziggo geen last van hebt.
@peter-keetfm Dit klopt inderdaad, ook al log je uit op een apparaat dan blijft het apparaat alsnog soort van ‘gereserveerd’ in het maximale aantal apparaten staan. Je kan uiteraard wel de apparaten eruit halen die je niet gebruikt wanneer je de melding krijgt. Mocht het niet helemaal lukken, dan kunnen we uiteraard bij onze technische dienst aangeven om de apparaten handmatig te verwijderen. Je wens staat in ieder geval op de lijst!
@Demi Dus, @peter-keetfm Moet elke keer aparaten verwijderen om op een ander te kunnen kijken, lekker strak gezet door T-Mobile die ook nog eens aan de dure kant zit op TV gebied, gaat er juist om dat er op meer dan 4 aparayen mogelijk is om de app te hebben geinstalleerd en er op maximaal 4 tegelijk gekeken kan worden, dit is dus een lastig iets als je 5 aparaten of meer wilt kunnen gebruiken, en daarbij gaat ook nog eens de TV box mee tellen, dus als je 4 TV boxen hebt en je wilt ergens met de app kijken moet je ook nog een box af gaan melden.
PS, MOD, als je mijn vorige bericht gewoon weg haalt lijkt mij beter, dit soort mod edits slaan nergens op, net als dat jullie mijn bericht nergens op vinden slaan.
@Doornekamp33
Klopt het is een rare beperking.
Ik ga nu aan de hand van het mac adres maar kijken welke apparaten ik ga switchen.
De tv ontvanger van T-mobile en nvidia shield tv pro en de Android tv op de slaapkamer laat ik staan.
De overige vertrekken moet ik maar schakelen het is niet anders helaas.
Als ik de tv ontvanger wissel (eruit gooi) en wil deze opnieuw aanmelden moet ik wel abonnement nummer en pincode gebruiken.
Ik hoop dat dit in de toekomst veranderd.
Voor de rest bevalt T-mobile tv prima.
Ik vind het ook een veel te krappe beperking @peter-keetfm , Op 4 aparaten aangemeld te kunnen zijn, heb het hier met ziggo effe geprobeerd, 3 telefoons, 2x laptop, 1 x TV en geen max bereikt, misschien is 6 de max, maar dat zou ik een normaler aantal vinden.
Zeker omdat een STB er ook nog eens bij geteld word, ik zou zeggen, App is extra, die STB betaal je voor, alleen als je nu als klant meer wil, je hebt bijvoorbeeld 4 kids met een TV op de slaapkamer plus zelf 1 en 1 centrale, 6 is toch niet een groot aantal voor een iets groter gezin.
Had je vorige provider wel een maximum aantal, ik weet van mijzelf dat 6x een STB aan te vragen was, maar niet hoeveel er met de app tegelijk konden spelen.
@Doornekamp33
Even voor de duidelijkheid het gaat hier om de T-mobile TV app.
In mijn geval voor Android tv.
Het gaat hier niet om de tv anywhere app voor gebruik op mobiel/tablet en buiten huis.
Bij kpn was deze app beperkt en waardeloos omdat deze niet het zelfde kon als de ontvanger.
Maar wel op alle toestellen aan te melden.
Bij T-mobile kan je met de (Android) tv app hetzelfde als de tv ontvanger.
Hetzelfde dus als bij mij nu, alleen is de TV app gelinkt aan de go -app, maar met de TV app kan je meer zenders zien, met de Go thuis kan ik wel alles zien, buitenshuis vallen er een paar af, zeker een verademing met de brakke app van KPN, en gewoon HD op de TV.
Het is me nu duidelijk geworden dat ik elk apparaat een naam kan geven.
Wordt het een stuk makkelijker op om te switchen.
Hopelijk wordt het nog zo dat 6 of meer aangemelde apparaten kunnen.
Tv ontvanger wordt nog vervangen door de app op de Sony Bravia tv. (Android)
Ik wil er toch nog een keer op hameren.
Ook al gedaan bij een ander topic. @Lisa Sorry
Het is echt een zeer hinderlijk probleem.
Wat ik nog niet snap is max 4 apparaten waaronder de tv ontvangers zelf ook mee tellen.
Bij kpn kunnen 6 ontvangers op glasvezel aansluiting plus hun Android tv app. (dus nog meer plekken)
Ik vindt dat T-mobile dan ook minimaal 6 aangemelde apparaten toe kan staan.
Ik type dit omdat ik nu het boven staande scherm nu een keer zat ben met die melding en opnieuw inloggen.
Ik denk dat dit "probleem " maar erg weinig voorkomt. Had het nog nooit eerder op het forum gezien. @Lisa heeft je vraag doorgeven maar een productmanager maakt de afweging in welke feature men geld en vooral tijd stopt van een ontwikkel team. Vaak lijken dit soort zaken eenvoudig, maar naast misschien licenties zijn er ook database aanpassingen nodig en dat moet ook allemaal eerst getest worden in een lab omgeving en dan naar productie worden uitgerold.
Je begrijpt dat ze dan altijd afwegingen maken en niet elk verzoek inwilligen. Maar dan zouden ze dat wel kunnen communiceren. Nee is ook een antwoord, dan weet jij waar je aan toe bent.
@eric
Duidelijk maar ik denk niet dat ik de enige ben die meer dan 4 tvs gebruik.
Bij kpn is 6 ontvangers de max op glasvezel.
En dan kun je hun smart tv app ook nog gebruiken.
Bij T-Mobile valt de tv ontvanger ook bij die 4 dat vindt ik raar.
Ik hoop echt dat het er max 6 worden of meer.
Als ik elke keer dat scherm er voor krijgt is zeer hinderlijk.
Ik hoop dat u mij begrijpt.
Hi @peter-keetfm, ik kan je verzekeren dat als het van vier naar zes apparaten gaat, dat jij dan de eerste bent die het hoort! Zoals @eric ook aangeeft, heb ik dit doorgezet naar onze specialisten en zij gaan nu kijken of en wanneer dit gerealiseerd kan worden. Als dit wordt aangepast, dan laten ze dat aan mij weten. Het heeft dus hun aandacht en staat bij hen op de radar.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.