Al eerder hier aangehaald.. Ik ga verhuizen, als T-mobile mobiel klant wil ik eventueel overstappen van XS4all naar T-mobile thuis tv en internet. Maar… Ik krijg dan de T-mobile TV box mét een afstandsbediening, maar ik wil deze T-mobile afstandsbediening niet gebruiken, alleen de afstandsbediening van mijn TV (LG OLED55B9SLA met Magic Remote). Kan dat? Bij mn huidige XS4all mediabox werkt het perfect. Kan ik de T-mobile TV box afstandsbediening koppelen met mijn LG Magic Remote zodat ik alleen deze laatste kan gebruiken om tv te kijken?
LG magic remote | tmobile mediabox
Beste antwoord door stefan.1997
Ga naar apparaat aansluitingen en selecteer de HDMI bron waar de settopbox op aangesloten is. Selecteer het type apparaat wat je gaat aansluiten, in dit geval een decoder/settopbox. Kies dan (opnieuw) instellen. Vervolgens krijg je een lijst van settopbox aanbieders in Nederland. Kies dan voor T-Mobile, als die er niet bij staat kun je ook voor Vodafone en Caiway kiezen.
tenslotte verschijnt er een scherm met een CH+ knop en rechts onderin Picture in Picture het beeld van de settopbox. Blijf op CH+ drukken tot het beeld over springt. Als dat gebeurd dan is de LG magic remote gekoppeld en kun je de instellingen opslaan.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.