beste mensen, ik heb een probleempje met het koppelen van de AB aan de Salora 43uhs3500. ik heb wel een code gevonden waar het toestel op uitslaat,(2125) maar toestel wil niet meer aan via de AB. Alle andere codes heb ik al geprobeerd. Echter geen beter resultaat. Volume heb ik al wel werkend. hoor het graag
Krijg AB van tv box niet goed gekoppeld aan Salora 43UHS3500/4
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi
Wat betreft het probleem met koppelen: omdat we alle opties al doorlopen hebben en het echt aan de ‘oude’ afstandsbediening lijkt te liggen, stuur ik je meteen een nieuwe toe. Deze zul je binnen maximaal vier tot zeven werkdagen ontvangen. Als het goed is, werkt deze wel direct met de koppelcodes. Het kan zijn dat de functionaliteit voor sneltoetsen op de ab met grijze knop namelijk outdated is en niet kan ‘praten met’ jouw Salora TV, oftewel er is geen digitale communicatie meer mogelijk om deze volledig te koppelen.
Laat me alsjeblieft weten of het lukt met de nieuwe ab, dan hebben we meteen een mooi antwoord indien een andere Salora gebruiker hier ook last van heeft. Succes en als ik nog iets kan doen, geef het aan. Ik zit altijd voor je klaar!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.