Skip to main content
Beantwoord

kan RTL 4 en 5 niet kiezen/afspelen

  • 31 mei 2024
  • 3 reacties
  • 193 Bekeken

Als ik naar RTL 4 en 5 “zap”, “scrol” of aanroep vanuit de gids (via de afstandsbediening) of via de home/menu knop, krijg ik een zwart scherm met de melding “er is iets misgegaan. Druk op OK om nogmaals te proberen.”

Maar wat ik ook doe, het lukt nog steeds niet. De modem resetten helpt niet, de tv-box resetten helpt niet en dit duurt inmiddels al dagen. Heel erg irritant.

Beste antwoord door Bas Ditmars

Teresa van Odido schreef:

@Bas Ditmars Goed dat je hierover aan de bel trekt. Uiteraard wil ik dat je optimaal kan genieten van TV en daar horen RTL 4 en 5 ook bij, ik help je graag verder! 😀

Ik ben meteen het systeem ingedoken om jouw verbinding te meten en die ziet er gelukkig super uit. Wel zie ik dat het modem de afgelopen 64 dagen niet van de stroom is geweest. Ik wil je vragen om het modem nogmaals te resetten. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Daarnaast ben ik benieuwd naar het volgende: 

  • Ervaar je het zwarte beeld alleen op RTL 4/5 of ook op andere zenders?
  • Zijn er momenten waarop deze zenders wel zichtbaar zijn?
  • Gebeurd dit alleen bij Live TV kijken of ook bij Terug Kijken en Opnemen?

Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Ik sta klaar om verder te helpen!

 

De oplossing om de media converter even helemaal van het stroom af te halen heeft geholpen! Dank.

RTL 4 en 5 waren de enige 2 zenders die “zwart” waren.
Er was geen andere manier om de zenders wel te zien.

Alleen bij Live tv (de overige mogelijkheden heb ik overigens niet geprobeerd).

Bekijk origineel

3 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 2 juni 2024

@Bas Ditmars Goed dat je hierover aan de bel trekt. Uiteraard wil ik dat je optimaal kan genieten van TV en daar horen RTL 4 en 5 ook bij, ik help je graag verder! 😀

Ik ben meteen het systeem ingedoken om jouw verbinding te meten en die ziet er gelukkig super uit. Wel zie ik dat het modem de afgelopen 64 dagen niet van de stroom is geweest. Ik wil je vragen om het modem nogmaals te resetten. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Daarnaast ben ik benieuwd naar het volgende: 

  • Ervaar je het zwarte beeld alleen op RTL 4/5 of ook op andere zenders?
  • Zijn er momenten waarop deze zenders wel zichtbaar zijn?
  • Gebeurd dit alleen bij Live TV kijken of ook bij Terug Kijken en Opnemen?

Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Ik sta klaar om verder te helpen!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • Antwoord
  • 2 juni 2024
Teresa van Odido schreef:

@Bas Ditmars Goed dat je hierover aan de bel trekt. Uiteraard wil ik dat je optimaal kan genieten van TV en daar horen RTL 4 en 5 ook bij, ik help je graag verder! 😀

Ik ben meteen het systeem ingedoken om jouw verbinding te meten en die ziet er gelukkig super uit. Wel zie ik dat het modem de afgelopen 64 dagen niet van de stroom is geweest. Ik wil je vragen om het modem nogmaals te resetten. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Daarnaast ben ik benieuwd naar het volgende: 

  • Ervaar je het zwarte beeld alleen op RTL 4/5 of ook op andere zenders?
  • Zijn er momenten waarop deze zenders wel zichtbaar zijn?
  • Gebeurd dit alleen bij Live TV kijken of ook bij Terug Kijken en Opnemen?

Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Ik sta klaar om verder te helpen!

 

De oplossing om de media converter even helemaal van het stroom af te halen heeft geholpen! Dank.

RTL 4 en 5 waren de enige 2 zenders die “zwart” waren.
Er was geen andere manier om de zenders wel te zien.

Alleen bij Live tv (de overige mogelijkheden heb ik overigens niet geprobeerd).


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 2 juni 2024

@Bas Ditmars Super fijn om te lezen dat de zenders weer beschikbaar zijn, ik wens je veel kijkplezier! 😀📺


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen