Skip to main content

Als ik naar RTL 4 en 5 “zap”, “scrol” of aanroep vanuit de gids (via de afstandsbediening) of via de home/menu knop, krijg ik een zwart scherm met de melding “er is iets misgegaan. Druk op OK om nogmaals te proberen.”

Maar wat ik ook doe, het lukt nog steeds niet. De modem resetten helpt niet, de tv-box resetten helpt niet en dit duurt inmiddels al dagen. Heel erg irritant.

@Bas Ditmars Goed dat je hierover aan de bel trekt. Uiteraard wil ik dat je optimaal kan genieten van TV en daar horen RTL 4 en 5 ook bij, ik help je graag verder! 😀

Ik ben meteen het systeem ingedoken om jouw verbinding te meten en die ziet er gelukkig super uit. Wel zie ik dat het modem de afgelopen 64 dagen niet van de stroom is geweest. Ik wil je vragen om het modem nogmaals te resetten. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Daarnaast ben ik benieuwd naar het volgende: 

  • Ervaar je het zwarte beeld alleen op RTL 4/5 of ook op andere zenders?
  • Zijn er momenten waarop deze zenders wel zichtbaar zijn?
  • Gebeurd dit alleen bij Live TV kijken of ook bij Terug Kijken en Opnemen?

Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Ik sta klaar om verder te helpen!


@Bas Ditmars Goed dat je hierover aan de bel trekt. Uiteraard wil ik dat je optimaal kan genieten van TV en daar horen RTL 4 en 5 ook bij, ik help je graag verder! 😀

Ik ben meteen het systeem ingedoken om jouw verbinding te meten en die ziet er gelukkig super uit. Wel zie ik dat het modem de afgelopen 64 dagen niet van de stroom is geweest. Ik wil je vragen om het modem nogmaals te resetten. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Daarnaast ben ik benieuwd naar het volgende: 

  • Ervaar je het zwarte beeld alleen op RTL 4/5 of ook op andere zenders?
  • Zijn er momenten waarop deze zenders wel zichtbaar zijn?
  • Gebeurd dit alleen bij Live TV kijken of ook bij Terug Kijken en Opnemen?

Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Ik sta klaar om verder te helpen!

 

De oplossing om de media converter even helemaal van het stroom af te halen heeft geholpen! Dank.

RTL 4 en 5 waren de enige 2 zenders die “zwart” waren.
Er was geen andere manier om de zenders wel te zien.

Alleen bij Live tv (de overige mogelijkheden heb ik overigens niet geprobeerd).


@Bas Ditmars Super fijn om te lezen dat de zenders weer beschikbaar zijn, ik wens je veel kijkplezier! 😀📺


Reageer