Skip to main content

Ik heb per 20november 2023 internet en tv (via dsl). Internet en TV aansluiten ging probleemloos maar de zenders van het additionele tv pakket: internationaal zijn niet beschikbaar. Ik heb ingelogd op mijn Odido en daar staat een status: Je aanvraag is in behandeling.  Kan iemand me uitleggen waarom dat zo is? Ik heb dat pakket tegelijkertijd bij mijn bestelling van TV en internet geplaatst.

Hi @Egreen, welkom op onze Community.

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat het TV-pakket vastloopt. Dit heb ik voor je aangepast en als het goed is moet je nu alle zenders kunnen bekijken! Kan je mij een terugkoppeling geven of het werkt? Alvast bedankt.


Hi @Egreen, welkom op onze Community.

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat het TV-pakket vastloopt. Dit heb ik voor je aangepast en als het goed is moet je nu alle zenders kunnen bekijken! Kan je mij een terugkoppeling geven of het werkt? Alvast bedankt.

Hallo Tommie, bedankt voor je reactie. Sorry voor mijn late antwoord. Het werkt nu. 


Reageer