Skip to main content
Beantwoord

interactieve tv werkt niet: alleen NPO 1,2 en 3 werken, rest op zwart: Help


Sinds een paar dagen werkt de tv box niet goed meer. alleen de zenders NPO 1,2 en 3 werken, alle andere op zwart. Dus ook Ziggo en Fox.Wat te doen?

Hij geeft ook geen enkele programma informatie door, staat op 1 januari, geeft de tv gids niet weer etc

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Kleywmic 

 

Indien Je nog problemen ervaart kan je het volgende proberen :

Verwijder het stroom en de UTP kabel van de tv box.

Haal ook even de modem van het stopcontact voor een paar seconden.

Start de modem weer op en als de verbinding er weer is sluit de tv box ook op het stroom aan en verbind hem pas met internet als je de melding ziet dat er geen internet verbinding is.

 

Laat maar weten of het lukt 👍

Bekijk origineel

11 reacties

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3596 reacties
  • 22 oktober 2019

even de stroom er af en er weer op moet het probleem oplossen.

 

Werkt dat niet dan moet de box een reset hebben druk dan met een tandenstoker in het gaatje aan de zijkant voor 30sec. heb je een box met opname meld dit dan even, deze moet op afstand gereaet worden. alle opnames gaan dan veloren.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 22 oktober 2019

Hi Hidden,

dank voor je reactie maar dit heb ik al meerdere keren gedaan.:disappointed_relieved:

Voor niemand een bekend probleem dit?


Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3596 reacties
  • 22 oktober 2019

reset geprobeerd ?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 22 oktober 2019

oke, gaatje en tandenstoker nog niet geprobeerd, ga het direct doen, heb geen opname box. wederom dank


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 22 oktober 2019

uhm, klinkt altijd raar dit...maar ik kan het gaatje niet vinden
..het gaat om de tv box waar ik dat zou moeten doen toch? zie geen gaatje aan de zijkant


Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3596 reacties
  • 22 oktober 2019

welke type heb je ? dit staat op de onderkant


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 22 oktober 2019

amino 610x


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21105 reacties
  • Antwoord
  • 22 oktober 2019

Hallo @Kleywmic 

 

Indien Je nog problemen ervaart kan je het volgende proberen :

Verwijder het stroom en de UTP kabel van de tv box.

Haal ook even de modem van het stopcontact voor een paar seconden.

Start de modem weer op en als de verbinding er weer is sluit de tv box ook op het stroom aan en verbind hem pas met internet als je de melding ziet dat er geen internet verbinding is.

 

Laat maar weten of het lukt 👍


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 22 oktober 2019

Beste Waqqas, dank je voor het meedenken, deze stappen heb ik nav de tips op de tmobile site meerdere keren geprobeerd, helaas nog zonder effect. Ik probeer het gewoon nog een keer, nieuwe dag nieuwe kansen :-)


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 22 oktober 2019

@Hidden.nld en @waqqas...het werkt weer
...super super dank voor de support!


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21105 reacties
  • 22 oktober 2019

Top dat het weer werkt, geniet van de Champions league 👍👍👍


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen