even de stroom er af en er weer op moet het probleem oplossen.
Werkt dat niet dan moet de box een reset hebben druk dan met een tandenstoker in het gaatje aan de zijkant voor 30sec. heb je een box met opname meld dit dan even, deze moet op afstand gereaet worden. alle opnames gaan dan veloren.
Hi Hidden,
dank voor je reactie maar dit heb ik al meerdere keren gedaan.
Voor niemand een bekend probleem dit?
oke, gaatje en tandenstoker nog niet geprobeerd, ga het direct doen, heb geen opname box. wederom dank
uhm, klinkt altijd raar dit...maar ik kan het gaatje niet vinden…..het gaat om de tv box waar ik dat zou moeten doen toch? zie geen gaatje aan de zijkant
welke type heb je ? dit staat op de onderkant
Hallo @Kleywmic
Indien Je nog problemen ervaart kan je het volgende proberen :
Verwijder het stroom en de UTP kabel van de tv box.
Haal ook even de modem van het stopcontact voor een paar seconden.
Start de modem weer op en als de verbinding er weer is sluit de tv box ook op het stroom aan en verbind hem pas met internet als je de melding ziet dat er geen internet verbinding is.
Laat maar weten of het lukt
Beste Waqqas, dank je voor het meedenken, deze stappen heb ik nav de tips op de tmobile site meerdere keren geprobeerd, helaas nog zonder effect. Ik probeer het gewoon nog een keer, nieuwe dag nieuwe kansen :-)
@Hidden.nld en @waqqas...het werkt weer…...super super dank voor de support!