Skip to main content

Als ik weer eens moet inloggen op de Odido app wat regelmatig voorkomt moet ik eerst mijn pincode invoeren en dan mijn klantnummer. Anders om lukt niet . Wat voor probleem is dit nu weer? Heeft dit te maken omdat we een Samsung smart tv hebben?

Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier een topic over opent ​@BartBankras. Ik kan mij voorstellen dat dit niet ideaal is. Ik help je graag verder om dit op te lossen! 

Wil je de mogelijke oplossing van ​@Badwin in dit topic eens proberen? Odido TV App werkt niet meer naar update Samsung The Frame | Odido community. Ik ben benieuwd of dit ook bij jou werkt. 

Mocht dit niet het geval zijn, wil je dan de volgende informatie aan mij doorgeven?

• Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
  • Wat is de softwareversie van de TV?
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?

Alvast bedankt voor de genomen moeite! 

@Badwin Super bedankt voor het delen van je tip! 😀

Als ik weer eens moet inloggen op de Odido app wat regelmatig voorkomt moet ik eerst mijn pincode invoeren en dan mijn klantnummer. Anders om lukt niet . Wat voor probleem is dit nu weer? Heeft dit te maken omdat we een Samsung smart tv hebben?

Bedankt voor de reactie. 

Ik ben al enige tijd in gevecht met Odido over de problemen met internet en tv. Al mijn gegevens zijn al bekend bij Odido qua welke tv en software. Dit is doorgeven aan het tv team is mij verteld en wacht nog steeds op antwoord. Dit loopt al 4 weken🙈. Misschien dat jij daar iets van kan terug vinden.

ben al enige tijd in gevecht met Odido over de problemen met internet en tv. Al mijn gegevens zijn al bekend bij Odido qua welke tv en software. Dit is doorgeven aan het tv team is mij verteld en wacht nog steeds op antwoord. Dit loopt al 4 weken🙈. Misschien dat jij daar iets van kan terug vinden

Hi ​@BartBankras, zou jij voor de zekerheid eens deze mogelijke workaround van een andere Community user willen testen? Dit is de link naar zijn reactie. Ik ben benieuwd!

Reageer