Sinds gister een update gehad van Samsung The Frame. Sindsdien werkt de Odido TV app niet meer. Heb hem al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ik krijg zelfs geen inlog scherm meer. Hij laat alleen het achtergrond plaatje zien van de app verder doet hij niks. Heb mijn tv al herstart. Daarnaast mijn router een herstart gegeven niks werkt. Iemand enig idee wat dit kan zijn kan nu geen tv meer kijken. Wanneer komt er een update voor de app van Samsung of is er een beta app die ik kan installeren zodat alles weer werkt?
Geeft niks
Hey
Ik heb het TV abonnement opgezegd zonder extra kosten en maart tot en met vandaag voor je vergoed. Dit zal worden verrekend op een volgend factuur.
Dus voor de verduidelijking
Hey
Hebben jullie wel enig idee hoelang het nog ongeveer gaat duren met de uitrol van de eerste modellen? Is dat weken of maanden? Mocht dit nog maanden duren dan overweeg ik wel dat jullie tv in me pakket uitzetten
Ja als ik tegen die tijd dat de app weer werkt een compensatie krijg is het prima.
Ja inderdaad bijna mijn hele abonnement periode zonder de tv app. Naaja als ik compensatie krijg tegen die tijd dan ben ik tevreden.
Hey
Uit mijn hoofd heb jij ook nog het 2023 model geloof ik. Ze werken van oud naar nieuw dus de 2023 zal als 1 van de laatste de update ontvangen. Ik vind het echt heel vervelend voor je en had gehoopt dat er al meer vorderingen gemaakt waren. Dan komt de vakantieperiode er ook nog eens aan wat waarschijnlijk voor vertraging zal zorgen.
Hi
Hi
Hoi
Bedankt voor alle informatie en hulp en hoop voor de anderen dat het snel opgelost is.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.