Skip to main content

Sinds gister een update gehad van Samsung The Frame. Sindsdien werkt de Odido TV app niet meer. Heb hem al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ik krijg zelfs geen inlog scherm meer. Hij laat alleen het achtergrond plaatje zien van de app verder doet hij niks. Heb mijn tv al herstart. Daarnaast mijn router een herstart gegeven niks werkt. Iemand enig idee wat dit kan zijn kan nu geen tv meer kijken. Wanneer komt er een update voor de app van Samsung of is er een beta app die ik kan installeren zodat alles weer werkt?

@Tommie van Odido Helemaal super dan is het probleem helemaal opgelost. Bedankt! App is wel veranderd zeg maar wel mooi om te zien!


Bedankt! Ja de app was ook 1 van de belangrijkste reden waardoor ik naar jullie ben overgestapt. 


@Tommie van Odido Ik heb inmiddels dit probleem opgelost. Het had te maken met de rechten van de cookies waardoor hij bij mij niet verder ging dan het inlogscherm. 


De beste wensen allemaal! 

Op 28-12 is er een nieuwe update gekomen, Samsung heeft een issue gevonden in hun Network API. Ze hebben een tijdelijke oplossing gevonden en doorgezet naar onze leverancier. Zij zij nu aan het kijken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen implementeren. Hopelijk kunnen we dit snel realiseren.


Dat is goed nieuws! Hopelijk kunnen ze het snel fixen.


@Tommie van Odido is het al gelukt het te implementeren? Wanneer word er een nieuwe update voor de app uitgerold?


Ja is goed want het duurt wel heel lang zo en alle andere apps werken wel gewoon dat is het gekke eraan.


Als het goed is hebben we een nieuwe versie van Samsung ontvangen @Marvin36. Deze zal nu getest moeten worden. Hopelijk hebben we deze week meer antwoorden! 


Oke top! Laat vrijdag maar weten wat de status ervan is! @Tommie van Odido 


Hey @Marvin36, daar ben ik dan. Nog geen update in het openstaande ticket, dus ik ben naar het TV-team gelopen maar jammer genoeg was de desbetreffende persoon die dit moet testen niet aanwezig. Hij is maandag weer aan het werk. Hopelijk kan hij ons dan wat meer vertellen! 


Hey @Marvin36, zodra het opgelost is zal ik de gehele periode voor je vergoeden. Dit zal dan worden verrekend op een volgende factuur in de toekomst. Hiervoor dient het wel opgelost te zijn, dan heb ik namelijk een volledige periode. 


Hi @Marvin36, momenteel is ons tv-team inderdaad bezig met een onderzoek en fix voor de Samsung Frame, ze zijn nog bezig met de testen hiervoor. De updates voor modellen uit eerdere bouwjaren van de Samsung TV worden komende week uitgebracht en hopelijk komt hierna ook de update voor de nieuwste modellen die ook mogelijk dit issue voor de Frame gaat fixen. In ieder geval is dit nog in onderzoek en zodra wij ook meer weten, zullen wij dit hier delen.


@Teresa van Odido Dankjewel voor t navragen. Ja ik vind de interface een stuk mooier als die van tmobile destijds. Een vooruitgang. Alles werkt ook na behoren nu kortom weer een tevreden klant. 


@Teresa van Odido Maybe dat jullie die hartjes van jullie kant op espn 2 espn 3 en espn 4 kunnen uitzetten kijk maar heeft geen haast. Doordat dat mijn favorieten zijn komen ze als eerste op mijn thuis scherm.


@Teresa van Odido ja klopt ik wist hoe ze ik moest verwijderen alleen omdat ik geen abbo heb op espn liet hij deze zenders niet zien in die lijst. Vandaar dat ik ze niet kon verwijderen maar bedankt!!!


Hi @Onino, ik zet de compensatie graag voor je in gang, alleen kan ik dit pas doen op 27-05-2024. Zou je dan opnieuw willen aankloppen? Dan maak ik het voor je in orde! 


@Demi van Odido Ik kijk momenteel via de telefoon via airplay. Ik wacht wel even tot de app weer werkt dat werkt een stuk fijner! 


Ja als ik tegen die tijd dat de app weer werkt een compensatie krijg is het prima. @Demi van Odido  Bedankt ieder geval!


@Demi van Odido Even hier besproken wat te doen. Laat Odido TV maar gewoon aan staan in ons pakket. Bovenstaand bericht kan ik niet verwijderen. Als het probleem met de app is opgelost en een compensatie krijgen is dat voldoende. Was heel tevreden met de app die een week werkte.


Bedankt voor de reminder @Onino. Ik heb de vergoeding in orde gemaakt. De kosten van 24 januari tot en met 27 mei zullen worden verrekend. Dit is terug te zien op een volgend factuur! 


Mogelijke oplossing! 
 

Na weer eens inlog problemen gekregen, zelf maar wat gaan pionieren. Op mijn odido via webwebbrowser de Odido TV app pincode gewijzigd. En onverwachts, het inloggen op de Samsung The Frame 2024 werkt! En ook de Apple TV weer🥳

Bij het inloggen op de Samsung The Frame 2024, wel eerst de pincode invoeren en daarna pas je klantnummer. Daarna kon ik inloggen!

Treurig dat Odido dat niet zelf getest heeft! Een presentje voor eigen inititief voor de oplossing is welkom….


Hoi Marvin,

Heb zelf niet zo veel ervaring met Samsung tv's, maar ik weet dat wij onze LG tv niet volledig kunnen herstarten vanuit de menu's met de afstandsbediening. Wij moesten echt de stekker uit het stopcontact halen toen een app was vastgelopen. Hoe heb je de Samsung ge-herstart? Met de afstandsbediening, of de stroom eraf?

Mocht dat niet helpen dan moet ik je het antwoord helaas schuldig blijven haha. Dit was vooral even hardop proberen mee te denken.

 

-Gilbert


Gilbert,

Bij Samsung hoef je de stekker er niet uit te trekken. Je houd de Aan/Uit knop 10 seconde vast en dan gaat de tv herstarten. Dan zie je ook weer in het opstartscherm in beeld. Net als bij stroom eruit en erin. Misschien is het bij LG ook zo je zou het uit kunnen proberen. Om een app af te sluiten moet je bij Samsung de Back knop inhouden dan sluit de openstaande app. Ik zie nu echter alleen de tmobile achtergrond van het home menu van ze app en kan overal op drukken maar hij doet niks meer helaas. Vermoed een bug. Zal ook fijn zijn in de toekomst dat T-Mobile uit de interface word gehaald en dat de app de stijl van Odido krijgt. 
 

@ odido weten jullie wanneer er een nieuwe update komt in odido stijl op samsung televisies?


@Marvin36, zou je hier een foto van het scherm wat je krijgt kunnen plaatsen? En ik vraag mij af op welke versie jouw Samsung the Frame nu draait, zou je mij dit kunnen vertellen? Ik heb jammer genoeg nog geen nieuws over een nieuwe update in Odido stijl, we zijn er in ieder geval druk mee bezig! 

 

 


De update van Samsung is net 2 dagen oud. Het betreft update nummer 1310. Waarschijnlijk gaan hier meer mensen last van krijgen die automatische updates hebben aanstaan. Zie het plaatje heb al van alles geprobeerd maar hij blijft op dit plaatje staan en de afstandbediening werkt dan ook niet. 

 


Reageer