Sinds gister een update gehad van Samsung The Frame. Sindsdien werkt de Odido TV app niet meer. Heb hem al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ik krijg zelfs geen inlog scherm meer. Hij laat alleen het achtergrond plaatje zien van de app verder doet hij niks. Heb mijn tv al herstart. Daarnaast mijn router een herstart gegeven niks werkt. Iemand enig idee wat dit kan zijn kan nu geen tv meer kijken. Wanneer komt er een update voor de app van Samsung of is er een beta app die ik kan installeren zodat alles weer werkt?
Bedankt! Ja de app was ook 1 van de belangrijkste reden waardoor ik naar jullie ben overgestapt.
De beste wensen allemaal!
Op 28-12 is er een nieuwe update gekomen, Samsung heeft een issue gevonden in hun Network API. Ze hebben een tijdelijke oplossing gevonden en doorgezet naar onze leverancier. Zij zij nu aan het kijken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen implementeren. Hopelijk kunnen we dit snel realiseren.
Dat is goed nieuws! Hopelijk kunnen ze het snel fixen.
Ja is goed want het duurt wel heel lang zo en alle andere apps werken wel gewoon dat is het gekke eraan.
Als het goed is hebben we een nieuwe versie van Samsung ontvangen
Oke top! Laat vrijdag maar weten wat de status ervan is!
Hey
Hey
Hi
Hi
Ja als ik tegen die tijd dat de app weer werkt een compensatie krijg is het prima.
Bedankt voor de reminder
Mogelijke oplossing!
Na weer eens inlog problemen gekregen, zelf maar wat gaan pionieren. Op mijn odido via webwebbrowser de Odido TV app pincode gewijzigd. En onverwachts, het inloggen op de Samsung The Frame 2024 werkt! En ook de Apple TV weer🥳
Bij het inloggen op de Samsung The Frame 2024, wel eerst de pincode invoeren en daarna pas je klantnummer. Daarna kon ik inloggen!
Treurig dat Odido dat niet zelf getest heeft! Een presentje voor eigen inititief voor de oplossing is welkom….
Hoi Marvin,
Heb zelf niet zo veel ervaring met Samsung tv's, maar ik weet dat wij onze LG tv niet volledig kunnen herstarten vanuit de menu's met de afstandsbediening. Wij moesten echt de stekker uit het stopcontact halen toen een app was vastgelopen. Hoe heb je de Samsung ge-herstart? Met de afstandsbediening, of de stroom eraf?
Mocht dat niet helpen dan moet ik je het antwoord helaas schuldig blijven haha. Dit was vooral even hardop proberen mee te denken.
-Gilbert
Gilbert,
Bij Samsung hoef je de stekker er niet uit te trekken. Je houd de Aan/Uit knop 10 seconde vast en dan gaat de tv herstarten. Dan zie je ook weer in het opstartscherm in beeld. Net als bij stroom eruit en erin. Misschien is het bij LG ook zo je zou het uit kunnen proberen. Om een app af te sluiten moet je bij Samsung de Back knop inhouden dan sluit de openstaande app. Ik zie nu echter alleen de tmobile achtergrond van het home menu van ze app en kan overal op drukken maar hij doet niks meer helaas. Vermoed een bug. Zal ook fijn zijn in de toekomst dat T-Mobile uit de interface word gehaald en dat de app de stijl van Odido krijgt.
@ odido weten jullie wanneer er een nieuwe update komt in odido stijl op samsung televisies?
De update van Samsung is net 2 dagen oud. Het betreft update nummer 1310. Waarschijnlijk gaan hier meer mensen last van krijgen die automatische updates hebben aanstaan. Zie het plaatje heb al van alles geprobeerd maar hij blijft op dit plaatje staan en de afstandbediening werkt dan ook niet.

Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.