@Tommie van Odido Helemaal super dan is het probleem helemaal opgelost. Bedankt! App is wel veranderd zeg maar wel mooi om te zien!
Als het goed is hebben we een nieuwe versie van Samsung ontvangen @Marvin36. Deze zal nu getest moeten worden. Hopelijk hebben we deze week meer antwoorden!
De beste wensen allemaal!
Op 28-12 is er een nieuwe update gekomen, Samsung heeft een issue gevonden in hun Network API. Ze hebben een tijdelijke oplossing gevonden en doorgezet naar onze leverancier. Zij zij nu aan het kijken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen implementeren. Hopelijk kunnen we dit snel realiseren.
Dat is goed nieuws! Hopelijk kunnen ze het snel fixen.
Bedankt voor de reminder @Onino. Ik heb de vergoeding in orde gemaakt. De kosten van 24 januari tot en met 27 mei zullen worden verrekend. Dit is terug te zien op een volgend factuur!
@Tommie van Odido is het al gelukt het te implementeren? Wanneer word er een nieuwe update voor de app uitgerold?
@Tommie van Odido Ik heb inmiddels dit probleem opgelost. Het had te maken met de rechten van de cookies waardoor hij bij mij niet verder ging dan het inlogscherm.
Hey @Marvin36, daar ben ik dan. Nog geen update in het openstaande ticket, dus ik ben naar het TV-team gelopen maar jammer genoeg was de desbetreffende persoon die dit moet testen niet aanwezig. Hij is maandag weer aan het werk. Hopelijk kan hij ons dan wat meer vertellen!
@Teresa van Odido Dankjewel voor t navragen. Ja ik vind de interface een stuk mooier als die van tmobile destijds. Een vooruitgang. Alles werkt ook na behoren nu kortom weer een tevreden klant.
@Teresa van Odido Maybe dat jullie die hartjes van jullie kant op espn 2 espn 3 en espn 4 kunnen uitzetten kijk maar heeft geen haast. Doordat dat mijn favorieten zijn komen ze als eerste op mijn thuis scherm.
@Teresa van Odido ja klopt ik wist hoe ze ik moest verwijderen alleen omdat ik geen abbo heb op espn liet hij deze zenders niet zien in die lijst. Vandaar dat ik ze niet kon verwijderen maar bedankt!!!
Oke top! Laat vrijdag maar weten wat de status ervan is! @Tommie van Odido
Hi @Marvin36, momenteel is ons tv-team inderdaad bezig met een onderzoek en fix voor de Samsung Frame, ze zijn nog bezig met de testen hiervoor. De updates voor modellen uit eerdere bouwjaren van de Samsung TV worden komende week uitgebracht en hopelijk komt hierna ook de update voor de nieuwste modellen die ook mogelijk dit issue voor de Frame gaat fixen. In ieder geval is dit nog in onderzoek en zodra wij ook meer weten, zullen wij dit hier delen.
Hey @Marvin36, zodra het opgelost is zal ik de gehele periode voor je vergoeden. Dit zal dan worden verrekend op een volgende factuur in de toekomst. Hiervoor dient het wel opgelost te zijn, dan heb ik namelijk een volledige periode.
@Demi van Odido Ik kijk momenteel via de telefoon via airplay. Ik wacht wel even tot de app weer werkt dat werkt een stuk fijner!
Ja als ik tegen die tijd dat de app weer werkt een compensatie krijg is het prima. @Demi van Odido Bedankt ieder geval!
Hi @Onino, ik zet de compensatie graag voor je in gang, alleen kan ik dit pas doen op 27-05-2024. Zou je dan opnieuw willen aankloppen? Dan maak ik het voor je in orde!
Ja is goed want het duurt wel heel lang zo en alle andere apps werken wel gewoon dat is het gekke eraan.
Bedankt! Ja de app was ook 1 van de belangrijkste reden waardoor ik naar jullie ben overgestapt.
@Demi van Odido Even hier besproken wat te doen. Laat Odido TV maar gewoon aan staan in ons pakket. Bovenstaand bericht kan ik niet verwijderen. Als het probleem met de app is opgelost en een compensatie krijgen is dat voldoende. Was heel tevreden met de app die een week werkte.
@Marvin36 Zeker! We proberen de nieuwe update met bugfix zo snel mogelijk uit te rollen zodat het voor iedereen weer lekker werkt. Voor de periode dat je hier geen gebruik van kunt maken, wordt je uiteraard weer gecompenseerd. Wel zo eerlijk natuurlijk!
Hey @Marvin36, ik heb zojuist de informatie van de desbetreffende klant doorgezet in het incident. Op dit moment lukt het Samsung niet om het te reproduceren. Hopelijk wel na deze informatie. Wordt vervolgd!
@smitsindenbosch Super bedankt voor je terugkoppeling! Ik heb meteen een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen dit onderzoeken en oplossen!
Hey @Marvin36, oh ja ik zie het. Dat komt inderdaad door de actie die je had. Ik kan geen extra actie toevoegen maar ik kan het wel voor je vergoeden. Je TV abonnement kost € 12,50 per maand. Ik vergoed dan drie keer € 12,50, dat is € 37,50. Dit zal ook worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur!
@Tommie van Odido ik bedoelde de update van samsung voor de tv komt die deze week op tv?