Inlog-hel (sorry...soort van)
Omdat ik advies gegeven werd voor snellere datum nam ik dus zelf opstap gedoe. En een modem en tv en alles dat kan ik bijna blind. Totdat ik mezelf hier wel kan inloggen maar niet bekend onder mijn telefoon nummer (Maakt dingen lastig als je non stop bij een app of hier moet inloggen. Dan zie ik een andere klantnummer online staan dan in mn brief & ondanks mn portie dagelijkse meds check ik het nog een keer & idd 2 klant nummers (hoor je dat twilight deuntje)
Alles brand, hèb uit aan al genoeg keren gedaan dat ik Zelfs vandaag revalidatie oversla, en dat is het hele punt. Ineens zit ik zonder mn tv, geen inet en had maar voor zekerheid na de 2de keer de Chrome Cast eruit gehaald want dat kan wel even zonder maar ben nu al wat uurtjes bezig (En das normaal met wat ik heb, simpelweg fybro, maar buitenom dat ik van hoek naar hoek moet klimmen en bukken om iets steeds aan en uit te doen is voor mij geen goed begin van de dag.
En helaas, dat samen sterk werkt niet helemaal daar waar ik woon. En geloof me ik ben echt niet dan al zo lang van draad en een niet zo heel gezellig gezicht. Ik snap niet waarom 2 nummers. Tel nummer niet bekend en alles brand wel wat moet branden. Dus 🤞🏻 is er nog hulp voor nu al zo vroeg zeurdeurtje? (Aan Wi-Fi nog niet begonnen, tv is 1 voor nu. Thnx in advance)
Dee wéér