Skip to main content
Beantwoord

Ik wil graag mijn tv box omruilen voor een nieuwe mediabox

• January 24, 2025
  • 60 reacties
  • 1060 Bekeken

Toon eerste reactie

60 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • August 18, 2025

Hi ​@Glasko77, welkom op onze community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je direct een Mediabox kunnen opsturen. Zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De oude Tv Box hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel kijkplezier!

Hoi ​@Ronald11, goed dat je dit aangeeft. Ik ben meteen gaan kijken maar ik zie geen aanvraag terug in mijn systeem. Ik heb zojuist de aanvraag zelf gedaan voor je! De Mediabox komt spoedig jou kant op. Dit geldt ook voor jou: De oude Tv Box hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Veel plezier met de nieuwe Mediabox!

Hoi,

Ik heb van t weekend mijn abonnement verlengd, maar ben ook vergeten te vragen of mijn oude Tv Box omgeruild kan worden voor een nieuwe mediabox. 

Welke gegevens heb je van me nodig?

Iris

• is een Top Poster
  • August 18, 2025

Hi ​@Glasko77, welkom op onze community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je direct een Mediabox kunnen opsturen. Zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De oude Tv Box hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel kijkplezier!

Hoi ​@Ronald11, goed dat je dit aangeeft. Ik ben meteen gaan kijken maar ik zie geen aanvraag terug in mijn systeem. Ik heb zojuist de aanvraag zelf gedaan voor je! De Mediabox komt spoedig jou kant op. Dit geldt ook voor jou: De oude Tv Box hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Veel plezier met de nieuwe Mediabox!

Wel gek dat mijn aanvraag niet terug te vinden was. Maar in ieder geval bedankt ​@Tommie van Odido.

• Doet lekker mee
  • September 8, 2025

Hi ​@NKastelijn, welkom op onze community!

Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je direct een Mediabox kunnen opsturen. Ook zag ik dat je nog een oud modem hebt, deze heb ik ook maar meteen vervangen voor een T-56. Zo ben je helemaal weer up to date! Zodra het apparatuur verzonden is dan kun je de zending volgen in Mijn Odido. Het oude apparatuur hoeven we niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier ermee!

Hoi ​@hobrink, goed dat je dit nogmaals aangeeft. Ik ben zojuist voor je gaan kijken maar ik zie dat ze vandaag voor je zijn aangevraagd. Zodra de Mediaboxen verzonden zijn dan kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel kijkplezier!

Dag Tommie,

Ik heb de mediaboxen binnen maar nu betaal ik ook 5 euro extra voor de tweede mediabox. Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling aangezien ik mijn oude tv boxen niet zelf onklaar heb gemaakt. Twee mails naar jullie om dit op te lossen hebben tot nu toe niets uitgehaald. Graag zie ik dit zsm opgelost, want dit was niet de afspraak.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • September 9, 2025

Hey ​@hobrink, goed dat je dit aangeeft.

Ik ben meteen voor je gaan kijken, echter zie ik dat je altijd 1 Tv Box gratis hebt gehad, dat is nu ook het geval. Dit is nog een hele oude promotie die we hebben. Meestal wordt deze omgezet in de nieuwe promotie omdat hij niet meer bestaat: € 2.50 korting op de 1e Mediabox. Bij jou is de oude promotie nog wel meegegaan met 1e Tv Box/Mediabox gratis. Maar als ik door de jaren heen zit te kijken bij je promotie's zie ik echter altijd maar 1 Tv Box gratis. Dit kun je zelf ook terugzien op de facturen die je hebt ontvangen van ons. Als je verder nog vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

• Doet lekker mee
  • September 9, 2025

Hey ​@hobrink, goed dat je dit aangeeft.

Ik ben meteen voor je gaan kijken, echter zie ik dat je altijd 1 Tv Box gratis hebt gehad, dat is nu ook het geval. Dit is nog een hele oude promotie die we hebben. Meestal wordt deze omgezet in de nieuwe promotie omdat hij niet meer bestaat: € 2.50 korting op de 1e Mediabox. Bij jou is de oude promotie nog wel meegegaan met 1e Tv Box/Mediabox gratis. Maar als ik door de jaren heen zit te kijken bij je promotie's zie ik echter altijd maar 1 Tv Box gratis. Dit kun je zelf ook terugzien op de facturen die je hebt ontvangen van ons. Als je verder nog vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Beste Tommie, Wat jij aangeeft klopt niet. Ik heb altijd twee tv boxen gehad, waarvan er eentje gratis was. Dat was 5 Euro korting. Zie mijn facturen en historie. De tvboxen werken niet meer door een update van jullie dus zijn er twee mediaboxen voor in de plaats gekomen ( er zijn geen tv boxen meer toch?). Daar verwacht ik dus ook die korting op, dat is me zelfs telefonisch toegezegt door de mensen aan de helpdesk. Wil je dat aub regelen. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • September 10, 2025

Hey ​@hobrink, ik ben nogmaals voor je gaan kijken, echter is de 1e Mediabox op dit moment nog steeds gratis, dus € 5.00 korting. Je betaald voor de andere Mediabox wel € 5.00. Dit zul je terugzien op je factuur! Er is verder niks veranderd aan je kosten.  

• Doet lekker mee
  • September 10, 2025

B

Hey ​@hobrink, ik ben nogmaals voor je gaan kijken, echter is de 1e Mediabox op dit moment nog steeds gratis, dus € 5.00 korting. Je betaald voor de andere Mediabox wel € 5.00. Dit zul je terugzien op je factuur! Er is verder niks veranderd aan je kosten.  

Beste Tommie,

Ik zie in mijn abbo overzicht op de site, onderstaand plaatje: twee keer mediabox waarvoor ik 10 euro betaal, die korting van de interactieve tv box werkt niet meer want de mediabox is een ander product. Ik krijg die 5 euro korting dus niet, betaal voor beide mediaboxen en betaal op mijn aankomende factuur 5 euro meer 58,21 ipv 53,21 (zie facturen juli, juni en eerder)

Nogmaals, kun je dit oplossen?

• heeft eerste post geplaatst
  • February 27, 2026

Graag wil ik ook mijn tv box omruilen voor een mediabox zodat ik weer radio kan luisteren via de tv. Via de chat kom ik er niet uit en telefonisch jullie bereiken lukt ook niet. Graag word ik via deze weg geholpen

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • March 2, 2026

Hey ​@vio78, welkom op onze community!

Dat moeten we zeker voor je regelen, op dit moment kan ik je daar niet zelf bij helpen. Om je met je vraag te helpen, wil ik je vragen om telefonisch contact op te nemen via het nummer 0800-0092 óf via onze Social kanalen, Facebook (https://www.facebook.com/OdidoNederland), Instagram (https://www.instagram.com/odidonederland) of X (https://x.com/odidonederland). Op onze Community kunnen we je enkel algemene informatie geven. Mijn collega's zullen de Mediabox voor je regelen! 

• is een Top Poster
  • March 3, 2026

Goedemorgen, 

Ik heb nog een oude mediabox (tmobile) en sinds gister krijg ik de mededeling ‘er is iets mis gegaan’.

Ik heb mijn voedingskabel eruit gehaald en ik heb de modem uitgezet, maar de melding blijft maar komen.

Ik ben bang dat mijn oude vertrouwde mediabox het dus niet meer doet.

Is het mogelijk een nieuwe te krijgen?

Met vriendelijke groet, 

Hans van Sintmaartensdijk