Skip to main content

Ik krijg sinds een aantal dagen onderstaande ‘privacy error’ als ik op mijn laptop naar t-mobiletv.nl ga. De app op de Ipad doet het nog wel.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

 

 

Hallo @Tedjor  Ik kan niet helpen maar wil je wel wijzen op Dit onderwerp. Zelfde probleem.

Samen staan jullie sterker en heb je sneller antwoorden en kunnen jullie tips van andere lezen. 

Fijne avond


Hoi @Tedjor,

Ter aanvulling op @CrisTien: als tijdelijke oplossing kun je Firefox gebruiken. Daar doet het probleem zich niet voor.


Bedankt voor jullie reacties.


Goedemorgen all, het probleem met TV Anywhere lijkt opgelost. Jullie kunnen nu weer inloggen op TV Anywhere op Chrome. Werkt het toch niet? Refresh de pagina en leeg de cache via onderstaande methode: 

In Chrome

  1. Open Chrome op uw computer.
  2. Klik rechtsboven op Meer Meer.
  3. Klik op Meer hulpprogramma's en dan Browsegegevens wissen.
  4. Kies bovenaan een periode. Als u alles wilt verwijderen, selecteert u Onbeperkt.
  5. Klik op de selectievakjes naast 'Cookies en andere sitegegevens' en 'Gecachte afbeeldingen en bestanden'.
  6. Klik op Gegevens wissen.

Reageer