Beantwoord
harde schijf vol na geplande opnames
Langzamerhand loopt inmiddels mijn harde schijf van de interactieve tv box vol. Zelfs bij regelmatig verwijderen van de opnames wordt hij niet veel leger. Is hier wat aan te doen?
En als ik een serie heb opgenomen, dus bijvoorbeeld een wekelijkse opname gepland, dan kan het voorkomen dat deze niet meer zichtbaar is in de lijst bij geplande opnamen, maar weer terugkeert op het moment dat de eventuele opname gepland stond. Dit is dan een onnodige opname/schijfvulling. Is hier een oplossing voor?
En als ik een serie heb opgenomen, dus bijvoorbeeld een wekelijkse opname gepland, dan kan het voorkomen dat deze niet meer zichtbaar is in de lijst bij geplande opnamen, maar weer terugkeert op het moment dat de eventuele opname gepland stond. Dit is dan een onnodige opname/schijfvulling. Is hier een oplossing voor?
Beste antwoord door Glassertje
Het is niet mogelijk een serieopname in te plannen. Als je een opname inplant, blijft deze op deze tijd en dag opnemen tot je harde schijf vol is. Als een serie klaar is hoor je hem zelf te verwijderen.
Serieopname is een veelgevraagde functie die misschien hopelijk in de toekomst ingebouwd wordt. Maar er is zelfs een topic voor.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.