Beste,
Sinds vandaag kan ik niet meer opnemen. Harddisk zou vol zitten maar heb deze ook voor het grootdte gedeelte leeg gemaakt. Maar nu zie ik ook mijn oude opnames niet meer staan.
Heb alles al stroomloos gemaakt en weer opgestart zonder succes.
Zal wellicht gereset moeten worden door "helpdesk"?
Mvgr,
FvdF
Bladzijde 1 / 1
Klopt!
Dit is een hartnekkige Bug. Als een koude reboot geen zin heeft moet T-Mobile hem op afstand resetten!
Dit is een hartnekkige Bug. Als een koude reboot geen zin heeft moet T-Mobile hem op afstand resetten!
Hey @FvdF ,
Ik wil graag je TV Box op afstand resetten. Daarna moet hij weer probleemloos gaan werken. Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik dit direct voor je regelen.
Ik wil graag je TV Box op afstand resetten. Daarna moet hij weer probleemloos gaan werken. Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik dit direct voor je regelen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.