Skip to main content
Beantwoord

groene stip rechts in beeld

Ik heb een groene stip rechts boven in beeld. Wie kan mij uitleggen wat dit betekend?

Beste antwoord door Waqqas

@Prutser1963 

Dit is een Android tv? Op het internet staat dat bij het groene stipje een app de camera of microfoon gebruikt.

Bekijk origineel

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21099 reacties
  • 25 maart 2024

Hallo @Prutser1963 

Heb je een groene stip rechtsboven in beeld op de tv of op een andere apparaat zoals telefoon of tablet?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 25 maart 2024
Waqqas schreef:

Hallo @Prutser1963 

Heb je een groene stip rechtsboven in beeld op de tv of op een andere apparaat zoals telefoon of tablet?

Ik heb een groene stip in beeld op de tv 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21099 reacties
  • 25 maart 2024

@Prutser1963 

Blijft de groene stip in beeld maakt niet uit wat je op tv kijkt? Wellicht dode pixels?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 25 maart 2024

Nee zijn geen dode pixels het groene stipje bevind zich in een ovaaltje

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21099 reacties
  • Antwoord
  • 25 maart 2024

@Prutser1963 

Dit is een Android tv? Op het internet staat dat bij het groene stipje een app de camera of microfoon gebruikt.

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 26 maart 2024

Dit treedt inderdaad op wanneer een bepaalde app bijvoorbeeld jouw microfoon of camera (vaak op de achtergrond) in gebruik heeft; dat kunnen veel verschillende apps zijn. Zorg ervoor dat je in de instelling van de Android TV de toegang bij dit soort apps ontzegt als het in de weg zit. Succes! 

@Waqqas Scherp! 😄

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 27 maart 2024
Waqqas schreef:

@Prutser1963

Het is gelukt, na enig zoeken. Thanks

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen