Skip to main content

Geen tv, wel internet.

winterswijk

de tweede keer al deze maand.

word vervelend zo.

Hey ​@Jeroenvloedman, dat is natuurlijk niet wat we willen.

Zou je jouw profiel willen aanvullen met de volgende gegevens: jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik met je meekijken!

Kan je ook uitleggen wat je precies ziet of niet ziet in dit geval? Een iets duidelijkere omschrijving van het probleem, dan kunnen wij wat gerichter zoeken. Zie je bijvoobeeld alleen zwart beeld, start de TV Box niet meer op of gaat het om de SmartTV app of Mediabox? Alvast bedankt!


Hey ​@Jeroenvloedman, dat is natuurlijk niet wat we willen.

Zou je jouw profiel willen aanvullen met de volgende gegevens: jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik met je meekijken!

Kan je ook uitleggen wat je precies ziet of niet ziet in dit geval? Een iets duidelijkere omschrijving van het probleem, dan kunnen wij wat gerichter zoeken. Zie je bijvoobeeld alleen zwart beeld, start de TV Box niet meer op of gaat het om de SmartTV app of Mediabox? Alvast bedankt!

 

Hoi Tommie, na een paar uur deed de app het plots weer, bedankt voor je reactie.

groetjes van Jeroen 


Reageer