Skip to main content
Beantwoord

Geen Tv

  • 9 januari 2025
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Jeroenvloedman

Geen tv, wel internet.

winterswijk

de tweede keer al deze maand.

word vervelend zo.

Beste antwoord door Jeroenvloedman

Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Jeroenvloedman, dat is natuurlijk niet wat we willen.

Zou je jouw profiel willen aanvullen met de volgende gegevens: jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik met je meekijken!

Kan je ook uitleggen wat je precies ziet of niet ziet in dit geval? Een iets duidelijkere omschrijving van het probleem, dan kunnen wij wat gerichter zoeken. Zie je bijvoobeeld alleen zwart beeld, start de TV Box niet meer op of gaat het om de SmartTV app of Mediabox? Alvast bedankt!

 

Hoi Tommie, na een paar uur deed de app het plots weer, bedankt voor je reactie.

groetjes van Jeroen 

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13287 reacties
  • 10 januari 2025

Hey ​@Jeroenvloedman, dat is natuurlijk niet wat we willen.

Zou je jouw profiel willen aanvullen met de volgende gegevens: jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik met je meekijken!

Kan je ook uitleggen wat je precies ziet of niet ziet in dit geval? Een iets duidelijkere omschrijving van het probleem, dan kunnen wij wat gerichter zoeken. Zie je bijvoobeeld alleen zwart beeld, start de TV Box niet meer op of gaat het om de SmartTV app of Mediabox? Alvast bedankt!


Jeroenvloedman
  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 12 januari 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Jeroenvloedman, dat is natuurlijk niet wat we willen.

Zou je jouw profiel willen aanvullen met de volgende gegevens: jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik met je meekijken!

Kan je ook uitleggen wat je precies ziet of niet ziet in dit geval? Een iets duidelijkere omschrijving van het probleem, dan kunnen wij wat gerichter zoeken. Zie je bijvoobeeld alleen zwart beeld, start de TV Box niet meer op of gaat het om de SmartTV app of Mediabox? Alvast bedankt!

 

Hoi Tommie, na een paar uur deed de app het plots weer, bedankt voor je reactie.

groetjes van Jeroen 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen