Beantwoord

Geen TV

  • 10 August 2021
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Sinds 18.00u vandaag (10-8) kunnen wij geen tv meer ontvangen, tijdens journaal viel tv spontaan uit en kregen alleen een zwart scherm. Alle stekkers uit modem en tv box en opnieuw opstarten, ontvangst is dan NL 1, via guide scrollen naar andere zender...OK….tc valt uit en beeld is wederom zwart. Dit nog diverse keren geprobeerd doch zelfde resultaat. Ook geprobeerd om via channel up naar andere zender te gaan doch na NL 3 gaat alles weer op zwart, terug gaan werkt niet en moeten de stekkers weer eruit en resetten.

Iemand een oplossing???

 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 12 August 2021, 09:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @liscaljet,

Goed dat je aan de bel trekt, daar probeer ik snel verandering in te brengen! Zo te zien gaat er iets mis met de glasvezelverbinding en hierdoor zal je hoogstwaarschijnlijk ook problemen met het internet en de Wifi ervaren. Geen zorgen, ik weet hoe ik dit adequaat aan moet pakken en ik zal de technische dienst inschakelen zodat de juiste monteur jouw kant opgestuurd kan worden. Zodra wij de juiste monteur gevonden hebben, zal je meteen ingelicht worden.

Hoewel het geen perfecte oplossing is, zou je tijdelijk gebruik kunnen maken van TV Anywhere. Middels een internetbrowser of de handige app kan je zo toch nog altijd en overal TV kijken.

In de tussentijd werken wij hard aan een oplossing!

Reageer