Skip to main content

Sinds vandaag dus helemaal geen televisie meer van T-Mobile. Netjes klantenservice gebeld maar die kunnen het niet oplossen. Moet gedaan worden door Gideon. Gelukkig hebben die al op woensdag tijd omdat er in het weekend niet gewerkt wordt? Wij betalen alles bij elkaar een goede 100 euro per maand, dan mag ik ook verwachten dat dingen opgelost gaan worden. En dan niet binnen 5 dagen maar dezelfde dag nog.

Waardeloze …..service dus.

Modem, ook zo’n waardeloos stuk techniek (Draytek), geeft allen wifi door sinds vandaag. Advies van de klantenservice; meneer u kunt met uw laptop of op uw tablet televisie kijken. Dat werkt ook lekker met die Draytek modem.. Die modem is per definitie al niet stabiel en dan moeten wij ook nog televisie kijken via dat ding? Die modem geeft alleen maar 2.4 door met de supersnelheid van 65 mb, als het meezit. Dus als je twee laptops en de mobiele telefoons erop hebt kan je wel voorstellen hoe het gaat werken. Een modem die alleen maar 2,4 doorgeeft is in deze tijd al een beetje twijfelachtig.

Alles wat bekabeld is krijgt geen signaal. Ik geloof dat T-Mobile zijn langste tijd gehad heeft bij ons. Alle abonnementen bij elkaar ( 3 x mobiel, 1 x glasvezel) zouden vast ondergebracht kunnen worden bij de concurrent.

 

 

Hoi @Odiug, welkom op de Community, top dat je hier jouw vraag stelt.

Ik heb meteen je klantprofiel erbij gepakt omdat je aangeeft dat de Klantenservice je niet kon helpen. Wat me opvalt, is dat er juist in notities wordt aangegeven dat je weer een werkende verbinding hebt, mag ik je vragen hoe dit precies zit? Is het bijvoorbeeld pas gisteren verholpen? 

Laat me alsjeblieft weten hoe ik je kan helpen, dan beloof ik je dat ik dit zo snel mogelijk oppak voor je. Sorry voor het ongemak!

UPDATE: ook zie ik dat de afspraak met Guidion afgezegd is wegens herstel van de verbinding. In de lijnmeting ziet alles er tiptop uit. Ik ben blij dat alles weer werkt! Mocht ik je toch met iets anders kunnen helpen, let me know. Ik zit altijd voor je klaar en help en denk graag mee!


Reageer