Beantwoord
Geen geluid via tulpstekker i.c.m. HDMI
hallo,
Ik heb een probleem met het aansluiten van mijn audio systeem op de top box. als ik deze aansluit via de tulp stekkers, i.c.m. de HDMI stekker, dan komt er geen geluid uit. Als ik de HDMI eruit haal, komt er wel geluid uit.
Het lijkt er dus op dat dit komt door een instelling. kan ik deze instelling wijzigen?
Alvast bedankt!
Gr, Lars
Ik heb een probleem met het aansluiten van mijn audio systeem op de top box. als ik deze aansluit via de tulp stekkers, i.c.m. de HDMI stekker, dan komt er geen geluid uit. Als ik de HDMI eruit haal, komt er wel geluid uit.
Het lijkt er dus op dat dit komt door een instelling. kan ik deze instelling wijzigen?
Alvast bedankt!
Gr, Lars
Beste antwoord door larsclaus
Inmiddels contact gehad met T-mobile, en het is inderdaad een instelling die T-mobile op afstand kan aanpassen.
Audio aansluiten via de TV kan zeker, en gebruik ik ook. Ik wil echter niet altijd de TV aan hebben staan om radio te luisteren. Vandaar dat ik ook het geluid via de tulp stekkers wil aansluiten.
Bekijk origineelAudio aansluiten via de TV kan zeker, en gebruik ik ook. Ik wil echter niet altijd de TV aan hebben staan om radio te luisteren. Vandaar dat ik ook het geluid via de tulp stekkers wil aansluiten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.