Hi @Marcel W, dank voor deze melding. Dat is niet fijn tv kijken, dus daar gaan we iets aan doen! Ik ben gelijk benieuwd naar een paar punten:
- Heb je de app al eens opnieuw gedownload? Het verwijderen en opnieuw installeren van de app kan de oplossing zijn.
- Om welk model televisie gaat het exact?
- Heb je hier ook last van op een andere televisie (mits je deze in huis hebt), of werkt het wel goed als je de Odido Online TV app gebruikt op een mobiel apparaat?
Ik hoor graag van je, tot snel!
Hoi cheyenne
heb app al meerdere keren opnieuw gedownload maar geen resultaat.
ook als ik naar opnames ga kan ik niet alles terug zien ( net of hij niets heb opgenomen)
als ik de one box opnieuw op start doet alles weer ff en daarna weer het probleem.
het gaat om een Samsung The Frame 55LS03B (2023).
ik hoor graag van je
@Marcel W Dank je wel voor je duidelijke terugkoppeling! Wil je hier een filmpje van maken? Je kunt deze sturen via Facebook of een WeTransfer link delen in dit topic. Ik zet het dan direct voor je door naar onze technische dienst!
Hoi teresa
beetje laat maar hier ben ik weer, ben ook met Samsung aan de gang want ik ben er niet blij mee.
filmpje krijg ik er niet op .
Ik heb hetzelfde probleem. Ook een Samsung frame
Ik kan geen opnames kijken via de tv app. Of terug kijken.
Hoi bvduinen
dat heb ik ook een parkeer gehad, de 1 opname wel en de andere leek net of dat hij niets heeft opgenomen.
nu door de one box van stroom af te halen en 30 sec wachten en weer aan doen ben ik dat kwijt en heb daar nu geen last meer van.
aleen als ik van zender wissel heb ik soms geen beeld ga ik er 1 terug en weer een verder dan weer wel beeld.
Ik kijk niet via een box. Maar via de app
Ik kijk ook via app, de box bedoel ik de box van Samsung die bij the frame zit
@Marcel W @Bvduinen Ik adviseer jullie om dit topic in de gaten te houden voor updates over de Samsung the Frame: Odido TV App werkt niet meer naar update Samsung The Frame | Odido community
Op 28-12 is er een nieuwe update gekomen, Samsung heeft een issue gevonden in hun Network API. Ze hebben een tijdelijke oplossing gevonden en doorgezet naar onze leverancier. Zij zijn nu aan het kijken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen implementeren. Hopelijk kunnen we dit snel realiseren.
Hoi Teresa van Odido
is er onder tussen al iets bekend over de app ???
het is nog steeds niet leuk dat de app regelmatig niet goed werkt.
ik hoor graag van je .
Begrijpelijk @Marcel W! Het onderzoek met Samsung naar de issues op de Samsung Frame loopt nog. Sorry voor het ongemak! Er zijn nu meerdere partijen mee bezig. Weet dat we er druk mee bezig zijn!
Hoi @Teresa van Odido en @Bvduinen daar ben ik weer .
ik heb denk de oplossing voor ons probleem gevonden, heb mijn afstandsbediening opnieuw gekoppeld aan de tv en heb nu al 3 dagen geen probleem meer.
laten we wel hopen dat dit zo blijft, anders meld ik me weer.
ik ben er nu blij mee en laat dat zo blijven.
groet
marcel
@Marcel W Super om te lezen dat je een oplossing hebt gevonden en dank je wel dat je dit met ons deelt!
Mocht je in de toekomst toch ergens tegen aan lopen, trek dan gelijk aan de bel. Ik sta altijd klaar om je verder te helpen!