Skip to main content

Zojuist krijg ik een mail dat ik een boete krijg voor het niet opsturen van de tv module waarvan het abonnement is opgezegd.

Een maand geleden overgestapt op tmobile thuis, waarbij je 8! Maanden gratis tv module krijgt. Kwaliteit blijkt echter zeer ondermaats en na het overstappen op de tv app geen mogelijkheid gehad om de module terug te sturen ivm vakantie. 
 

Op Geen mogelijkheid contact te krijgen met klantenservice, de chat geeft aan geen medewerker te hebben en de telefoonrij is te lang. In de winkel wordt aangegeven het pakket niet in ontvangst te kunnen nemen.

Conclusie: tmobile stuurt een boete voor een service die ze 8 maanden GRATIS aanbieden.

 

Ik ga ervanuit dat dit wordt opgelost!

De huur voor het televisie abonnement is 8 maanden gratis, maar de decoder blijft eigendom van t-mobile.  Ma beëindiging van het tv abonnement dien je de decoder gratis naar een antwoord nummer te retourneren.  Dan wordt deze afgemeld en is het klaar. Als je dit niet doet volgt er een rekening voor de schade van de decoder.


Dat kan prima zo zijn.

Maar als er meerdere malen wordt geprobeerd om contact op te nemen over het retour termijn en t-mobile is op geen mogelijkheid te bereiken, dan ligt het probleem niet bij mij. Als ik in de mogelijkheid was geweest om iets terug te sturen was dit allang gedaan.

 

 


Je had het ook aan een ander kunnen vragen om het even weg te brengen. @Bartfr12  

Je geeft nu een ander de schuld terwijl iedereen weet dat alles op tijd terug moet!.

Heb je het nu wel verzonden?  Wanneer had je het terug moeten sturen? 


Hoi @Bartfr12 ,

Er valt niet te onderhandelen over het retourtermijn. Jij zegt de dienst op, dan weet je dat de decoder terug moet. Maar ook hier is T-Mobile vaak coulant.  Heb je het verzendbewijs? Dan kan een moderator er nog even naar kijken. 


Reageer